MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
Ik dacht, ik kom hier maar eens polshoogte nemen, want er heerst al een tijdje een vlaag van collectieve verstandsverbijstering. Die is nog niet over, merk ik.

4-5

304. Boards of Canada - Amo Bishop Roden Vs. Zimmer's Hole - When You Were Shouting at the Devil... We Were in League with Satan

Zonder het nummer te kennen weet ik dat die tweede een nominatie van EvilDrSmith is. Ff luisteren.

BOC is gewoon geweldig Zelfs al zou ik Zimmer's Hole waarderen dan is dat helaas te vers om het te kunnen doen winnen van BOC. Maar ik heb er niks mee zoals ik met andere nominaties dat verrassend genoeg wel had

1-0

Geinige battle, maar BoC duidelijk de betere natuurlijk.

2-0

2-1

2-2 Heb niks met Boc

Arno schreef:
Zonder het nummer te kennen weet ik dat die tweede een nominatie van EvilDrSmith is. Ff luisteren.
Ik ben toch zo voorspelbaar.
Jammer dat Zimmer's Hole (check die line-up!) net tegen een hele fraaie tegenstander moet en niet tegen een of ander dichtgeplamuurd flauwekulhijgeresje. Ergo: kansloos.

Hoewel???
2-3

Als je zelfs Lex achter je krijgt heb je goud in handen hoor

3-3 easy

Werd het onverwacht toch nog spannend.

305. Agalloch - Falling Snow Vs. Eels - Rock Hard Times

Het is hier meer spektakel dan op de velden vanavond, moet ik zeggen.

Nog een metalband, eens kijken hoever deze komt. En wederom tegen een MM-favoriet.
1-0

306. Nick Cave & the Bad Seeds - As I Sat Sadly By Her Side Vs. Metro Station - Shake it

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:44 uur

geplaatst: vandaag om 04:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.