MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

haha Metro Station afgeserveert, maar esteban hopelijk is hij weer op een playlist bij jou gekomen door dit topic

311. Ryan Adams - New York, New York Vs. Silversun Pickups – Growing Old is Getting Old

0-1

pureshores schreef:
haha Metro Station afgeserveert, maar esteban hopelijk is hij weer op een playlist bij jou gekomen door dit topic

Die stond bovenaan mijn eigen lijstje om te nomineren en draait uiteraard al vele jaren non-stop mee in de playlist.

Het is sowieso in de eerste ronde al een slagveld, helaas. En ook zoveel van mijn eigen nominaties die reeds tegenover elkaar stonden, zo gaat het snel natuurlijk. *pinkt traantje weg*

PS: Op StuBru loopt momenteel De Jaren Nul, van 2000 tem 2009. Tijdens de nacht heerlijke radio! (zonder gebrabbel etc)

2-2 mogen beide naar huis

3-6

312. Madonna - Jump Vs. Fugazi - Epic Problem

0-2

Titmeister schreef:
2-2 mogen beide naar huis

Ik snap nu wel waarom je hier de laatste dagen zo afgeeft op de uitslagen. Growing old is toch fucking briljant. Alleen al dat intro!

6-3

313. Brand New - You Won't Know Vs. The Streets – Everything Is Borrowed

Phoeh, dit is even een halve finale ofzo. Kutloting zeg. Kon Brand New niet tegen Vertigo en Everything is Borrowed tegen Overcome ofzo?

1-0

2-0

3-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.