Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 25 oktober 2023, 00:16 uur
haha Metro Station afgeserveert, maar esteban hopelijk is hij weer op een playlist bij jou gekomen door dit topic
0
geplaatst: 25 oktober 2023, 00:59 uur
311. Ryan Adams - New York, New York Vs. Silversun Pickups – Growing Old is Getting Old
0-1
0-1
1
geplaatst: 25 oktober 2023, 01:51 uur
pureshores schreef:
haha Metro Station afgeserveert, maar esteban hopelijk is hij weer op een playlist bij jou gekomen door dit topic
Die stond bovenaan mijn eigen lijstje om te nomineren en draait uiteraard al vele jaren non-stop mee in de playlist.

Het is sowieso in de eerste ronde al een slagveld, helaas. En ook zoveel van mijn eigen nominaties die reeds tegenover elkaar stonden, zo gaat het snel natuurlijk. *pinkt traantje weg*
PS: Op StuBru loopt momenteel De Jaren Nul, van 2000 tem 2009. Tijdens de nacht heerlijke radio! (zonder gebrabbel etc)
0
geplaatst: 25 oktober 2023, 10:00 uur
Titmeister schreef:
2-2 mogen beide naar huis
2-2 mogen beide naar huis
Ik snap nu wel waarom je hier de laatste dagen zo afgeeft op de uitslagen. Growing old is toch fucking briljant. Alleen al dat intro!
0
geplaatst: 25 oktober 2023, 10:34 uur
313. Brand New - You Won't Know Vs. The Streets – Everything Is Borrowed
0
geplaatst: 25 oktober 2023, 10:45 uur
Phoeh, dit is even een halve finale ofzo. Kutloting zeg. Kon Brand New niet tegen Vertigo en Everything is Borrowed tegen Overcome ofzo? 
1-0

1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.