Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 27 oktober 2023, 00:02 uur
Arrie schreef:
Brrr wat een vreselijke cover. Alles wat het origineel juist zo leuk maakt is hier weg.
Brrr wat een vreselijke cover. Alles wat het origineel juist zo leuk maakt is hier weg.
Misschien daarom juist wel geschikt voor mensen die het origineel vreselijk vinden (ik kom er pas vandaag achter dat die bestaan
)Maar ik kan soms ook wel een cover waarderen die de hele mood ondersteboven gooit.
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 00:13 uur
Ben ik het mee eens hoor, dan voegt een cover tenminste wat toe. Hier werkt het dan helaas niet voor me, maar alle waardering voor de poging
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 07:53 uur
337. Converge - You Fail Me Vs. Ozark Henry - Sweet Instigator
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 08:53 uur
Converge was live trouwens helemaal kapotgaan. Echt tot op het randje. Emotioneel kopje onder.
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 08:57 uur
Ozark Henry op RW 2011 is één van de meest bevredigende optredens die ik ooit meegemaakt heb, totaal weg van deze wereld en helemaal mee in de heerlijk dromerige sfeer die hij creëerde.
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 09:53 uur
338. Kashmir - She’s Made of Chalk Vs. Blur - Crazy Beat
339. Eric Prydz - Pjanoo Vs. The Killers - Somebody Told Me
340. The Legends - Facts and Figures Vs. Within Temptation - Mother Earth
341. Staind - It’s Been Awhile Vs. Kommil Foo - Ruimtevaarder
339. Eric Prydz - Pjanoo Vs. The Killers - Somebody Told Me
340. The Legends - Facts and Figures Vs. Within Temptation - Mother Earth
341. Staind - It’s Been Awhile Vs. Kommil Foo - Ruimtevaarder
1
geplaatst: 27 oktober 2023, 10:37 uur
Converge droogt Arcade Fire gemakkelijk af maar haalt het niet van Ozark Henry. Weten we meteen hoe de verhoudingen liggen.
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 10:45 uur
Arno schreef:
Converge droogt Arcade Fire gemakkelijk af maar haalt het niet van Ozark Henry. Weten we meteen hoe de verhoudingen liggen.
Waanzin idd0-2
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 10:56 uur
voskat schreef:
Heeel pittige take.
Misschien valt hij bij sommigen beter vanuit een ander perspectief:
(embed)
(quote)
Heeel pittige take.

Misschien valt hij bij sommigen beter vanuit een ander perspectief:
(embed)
Tsja, Hey Ya is reden dat ik heel lang - ten onrechte - het werk van OutKast links heb laten liggen. Deze cover vind ik overigens nog minder, sorry.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.