Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 27 oktober 2023, 20:21 uur
M'n picks houden het maar niet vol... zelfs al is het Black Parade. 
Mclusky was dan nog enigszins onbekend, maar blijft au om tegen 00's Oasis uitgeschakeld te worden.

Mclusky was dan nog enigszins onbekend, maar blijft au om tegen 00's Oasis uitgeschakeld te worden.

0
geplaatst: 27 oktober 2023, 20:22 uur
voskat schreef:

Er is toch best wat voorheen relatief onbekend werk van je wel door als ik t een beetje heb bijgehouden? Meer dan in andere decennia dacht ik

0
geplaatst: 27 oktober 2023, 20:23 uur
Scorpion_21 schreef:
Er is toch best wat voorheen relatief onbekend werk van je wel door als ik t een beetje heb bijgehouden? Meer dan in andere decennia dacht ik
(quote)
Misschien heb ik er een paar gemist... ik zal nog eens terugbladeren!
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 20:27 uur
Allebei wel aardig. Ik vond deze Sugababes een beetje een geforceerde mashup, dus was het nooit mijn favoriet. Moeilijke keuze.
0-2
0-2
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 21:04 uur
348. Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor Vs. Brand New - Jesus
0-0
0-0
0
geplaatst: 27 oktober 2023, 21:31 uur
Jullie zijn niet goed snik.
349. Sum 41 - Fat Lip Vs. Bright Eyes - We Are Nowhere and It's Now
0-1
349. Sum 41 - Fat Lip Vs. Bright Eyes - We Are Nowhere and It's Now
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.