MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
Johnny Marr schreef:
Nog iemand die dacht dat Foundations van Lily Allen was?
Dat niet meteen, maar beide artiesten braken gelijktijdig door en maakten zeer vergelijkbare muziek dus het is je vergeven.

Arno schreef:
(quote)
Dat niet meteen, maar beide artiesten braken gelijktijdig door en maakten zeer vergelijkbare muziek dus het is je vergeven.

Denk het nog steeds hoor, Kate Nash is gewoon een alter-ego van Lily. Exact, maar dan ook krak dezelfde stem. Twee druppels.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Denk het nog steeds hoor, Kate Nash is gewoon een alter-ego van Lily. Exact, maar dan ook krak dezelfde stem. Twee druppels.

Als je goed luistert dan hoor je wel duidelijk dat het verschil hem vooral zit in het feit dat Kate kapot irritant is, en Lily één van de beste popartiesten van het hele decennium.

Foundations is een heerlijk liedje joh

ArthurDZ schreef:
(quote)

Als je goed luistert dan hoor je wel duidelijk dat het verschil hem vooral zit in het feit dat Kate kapot irritant is, en Lily één van de beste popartiesten van het hele decennium.

Hahahahaha, dat slaat nergens op en dat weet je.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Een ban voor Arthur imo.
https://i.ibb.co/2S1nPFB/willys-en-marjetten-kleineren.gif

3-5

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hahahahaha, dat slaat nergens op en dat weet je.

Over het eerste deel van mijn statement kunnen we discussiëren, over het tweede niet though. 't is de waarheid da'k spreek, ruim de waarheid.

ArthurDZ schreef:
(quote)

Over het eerste deel van mijn statement kunnen we discussiëren, over het tweede niet though. 't is de waarheid da'k spreek, ruim de waarheid.

Ok, daar kan ik mee leven.
https://i.ibb.co/SfM141H/marjetttttt.png

Johnny Marr schreef:
(quote)

O ja, en ArthurDZ, Foundations > The Fear. Nipt, maar toch.
https://i.ibb.co/JmS46K5/willys-en-marjetten-marjetten.gif

BUMP

405. Depeche Mode - Dream On Vs. Boards of Canada - Dayvan Cowboy

stand 4-5

406. Tori Amos - Maybe California Vs. Yeasayer - 2080

Prachtig liedje van Tori!

1-0

3-0, maar Yeasayer maakt ook bijzonder fascinerende muziek waar ik eens meer van zou moeten luisteren. Ik heb er nota bene een paar cd's van liggen hier, maar ooit geluisterd? Eh...

4-4

Shit, moet ik tegen m'n eigen nominatie stemmen, erg nipt tho

5-4

EvilDrSmith schreef:
3-0, maar Yeasayer maakt ook bijzonder fascinerende muziek waar ik eens meer van zou moeten luisteren. Ik heb er nota bene een paar cd's van liggen hier, maar ooit geluisterd? Eh...

Was best een leuke band, eerste twee albums heb ik veel gedraaid, maar ze hebben nooit echt de belofte waargemaakt voor m'n gevoel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.