Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:22 uur
Johnny Marr schreef:
Nog iemand die dacht dat Foundations van Lily Allen was?
Dat niet meteen, maar beide artiesten braken gelijktijdig door en maakten zeer vergelijkbare muziek dus het is je vergeven.Nog iemand die dacht dat Foundations van Lily Allen was?
2
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:24 uur
Arno schreef:
(quote)
Dat niet meteen, maar beide artiesten braken gelijktijdig door en maakten zeer vergelijkbare muziek dus het is je vergeven. Denk het nog steeds hoor, Kate Nash is gewoon een alter-ego van Lily. Exact, maar dan ook krak dezelfde stem. Twee druppels.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:29 uur
Johnny Marr schreef:
Denk het nog steeds hoor, Kate Nash is gewoon een alter-ego van Lily. Exact, maar dan ook krak dezelfde stem. Twee druppels.
(quote)
Denk het nog steeds hoor, Kate Nash is gewoon een alter-ego van Lily. Exact, maar dan ook krak dezelfde stem. Twee druppels.
Als je goed luistert dan hoor je wel duidelijk dat het verschil hem vooral zit in het feit dat Kate kapot irritant is, en Lily één van de beste popartiesten van het hele decennium.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:33 uur
ArthurDZ schreef:
Als je goed luistert dan hoor je wel duidelijk dat het verschil hem vooral zit in het feit dat Kate kapot irritant is, en Lily één van de beste popartiesten van het hele decennium.
(quote)
Hahahahaha, dat slaat nergens op en dat weet je.
3
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:36 uur
ArthurDZ schreef:
Een ban voor Arthur imo.(quote)
https://i.ibb.co/2S1nPFB/willys-en-marjetten-kleineren.gif
1
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:38 uur
Over het eerste deel van mijn statement kunnen we discussiëren, over het tweede niet though. 't is de waarheid da'k spreek, ruim de waarheid.
3
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:45 uur
https://i.vimeocdn.com/video/1449397355-ef5b23a24e5405af58f3ff502e0e256f11c40cb482f843c4a3a585108b77fa43-d?f=webp
O ja, en ArthurDZ, Foundations > The Fear. Nipt, maar toch.
4
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:48 uur
ArthurDZ schreef:
Over het eerste deel van mijn statement kunnen we discussiëren, over het tweede niet though. 't is de waarheid da'k spreek, ruim de waarheid.
(quote)
Ok, daar kan ik mee leven.
https://i.ibb.co/SfM141H/marjetttttt.png
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 10:54 uur
BUMP
405. Depeche Mode - Dream On Vs. Boards of Canada - Dayvan Cowboy
stand 4-5
405. Depeche Mode - Dream On Vs. Boards of Canada - Dayvan Cowboy
stand 4-5
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 12:34 uur
3-0, maar Yeasayer maakt ook bijzonder fascinerende muziek waar ik eens meer van zou moeten luisteren. Ik heb er nota bene een paar cd's van liggen hier, maar ooit geluisterd? Eh...
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 13:23 uur
Shit, moet ik tegen m'n eigen nominatie stemmen, erg nipt tho
5-4
5-4
1
geplaatst: 31 oktober 2023, 13:25 uur
EvilDrSmith schreef:
3-0, maar Yeasayer maakt ook bijzonder fascinerende muziek waar ik eens meer van zou moeten luisteren. Ik heb er nota bene een paar cd's van liggen hier, maar ooit geluisterd? Eh...
Was best een leuke band, eerste twee albums heb ik veel gedraaid, maar ze hebben nooit echt de belofte waargemaakt voor m'n gevoel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.