MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

512. Placebo - Meds Vs. Deadsoul Tribe - Feed Part I: Stone by Stone

Natuurlijk een kansloze strijd voor de leuke, maar onbeduidende underdog Placebo tegenover de oppermachtige, wereldvermaarde geweldenaars van Deadsoul Tribe.
1-1

Arrie schreef:
(quote)

Ah ben niet bekend met een clubversie

Prijs je gelukkig. Grootste draak ooit. Het origineel dan, de clubmix ken ik niet. Maar WAAROM word dit overal te pas en te onpas gedraaid in het uitgaansleven? En dit al heel wat jaren. Verklaar het me. Kutnummer zeg. Pfoeh dat moest er ff uit.

513. Therion - Ginnungagap (Prologue) Vs. Paul McCartney - English Tea

0-1

1-2

Lekker nummer. Is dit een EvilDrSmith-nominatie? Zo klinkt het wel namelijk
Ik ga dit album eens opslaan in ieder geval.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Prijs je gelukkig. Grootste draak ooit. Het origineel dan, de clubmix ken ik niet. Maar WAAROM word dit overal te pas en te onpas gedraaid in het uitgaansleven? En dit al heel wat jaren. Verklaar het me. Kutnummer zeg. Pfoeh dat moest er ff uit.

Je bennie goe wijs joh.
3-3

ABDrums schreef:
1-2

Lekker nummer. Is dit een EvilDrSmith-nominatie? Zo klinkt het wel namelijk
Ik ga dit album eens opslaan in ieder geval.
Dat zou me idd niks verbazen.
Wat me wel verbaast is dat Johnny Marr wederom ongeluisterd op de verkeerde heeft gestemd. Hoewel.. misschien ligt Therion toch daadwerkelijk niet in zijn straatje. Zou kunnen.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Dat zou me idd niks verbazen.
Wat me wel verbaast is dat Johnny Marr wederom ongeluisterd op de verkeerde heeft gestemd. Hoewel.. misschien ligt Therion toch daadwerkelijk niet in zijn straatje. Zou kunnen.

Beide nummers liggen idd niet echt in m'n straatje, die van ome Paul vind ik eigenlijk ook heel oubollig. Maar ik moest een keuze maken.

514. I Am Kloot - From Your Favourite Sky Vs. Just Jack - Starz In Their Eyes

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.