Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 november 2023, 01:39 uur
512. Placebo - Meds Vs. Deadsoul Tribe - Feed Part I: Stone by Stone
1
geplaatst: 8 november 2023, 02:19 uur
Natuurlijk een kansloze strijd voor de leuke, maar onbeduidende underdog Placebo tegenover de oppermachtige, wereldvermaarde geweldenaars van Deadsoul Tribe.
1-1
1-1
0
geplaatst: 8 november 2023, 08:52 uur
Prijs je gelukkig. Grootste draak ooit. Het origineel dan, de clubmix ken ik niet. Maar WAAROM word dit overal te pas en te onpas gedraaid in het uitgaansleven? En dit al heel wat jaren. Verklaar het me. Kutnummer zeg. Pfoeh dat moest er ff uit.
0
geplaatst: 8 november 2023, 09:00 uur
513. Therion - Ginnungagap (Prologue) Vs. Paul McCartney - English Tea
0-1
0-1
1
geplaatst: 8 november 2023, 10:57 uur
1-2
Lekker nummer. Is dit een EvilDrSmith-nominatie? Zo klinkt het wel namelijk
Ik ga dit album eens opslaan in ieder geval.

0
geplaatst: 8 november 2023, 11:53 uur
Johnny Marr schreef:
Prijs je gelukkig. Grootste draak ooit. Het origineel dan, de clubmix ken ik niet. Maar WAAROM word dit overal te pas en te onpas gedraaid in het uitgaansleven? En dit al heel wat jaren. Verklaar het me. Kutnummer zeg. Pfoeh dat moest er ff uit.
(quote)
Je bennie goe wijs joh.
3-3
1
geplaatst: 8 november 2023, 12:41 uur
ABDrums schreef:
1-2
Dat zou me idd niks verbazen. 1-2

Wat me wel verbaast is dat Johnny Marr wederom ongeluisterd op de verkeerde heeft gestemd. Hoewel.. misschien ligt Therion toch daadwerkelijk niet in zijn straatje. Zou kunnen.
1
geplaatst: 8 november 2023, 13:45 uur
EvilDrSmith schreef:

Wat me wel verbaast is dat Johnny Marr wederom ongeluisterd op de verkeerde heeft gestemd. Hoewel.. misschien ligt Therion toch daadwerkelijk niet in zijn straatje. Zou kunnen.
(quote)
Dat zou me idd niks verbazen. 
Beide nummers liggen idd niet echt in m'n straatje, die van ome Paul vind ik eigenlijk ook heel oubollig. Maar ik moest een keuze maken.
0
geplaatst: 8 november 2023, 14:57 uur
514. I Am Kloot - From Your Favourite Sky Vs. Just Jack - Starz In Their Eyes
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.