MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

Arrie schreef:
(quote)

Ga ergens anders onzin uitkramen ofzo

ergens anders onzin

voskat schreef:
2-3

Had ik deze gepickt? Weet oprecht niet meer.

Het was pureshores

518. Bruce Springsteen - The Rising Vs. Poni Hoax - Antibodies

1-0

6-2 vreemd.

519. Sticks & Delic - Broodje Aap Vs. Portishead - The Rip
520. Isobel Campbell & Mark Lanegan - Deus Ibi Est Vs. Handsome Poets - Sky On Fire
521. The Roots - Don't Say Nuthin' Vs. Porcupine Tree - Lazarus
522. Raekwon - House of Flying Daggers Vs. Pretty Girls Make Graves – Ghosts In The Radio
523. Creed - One Last Breath Vs. Portishead - Machine Gun

Blokje voor vanavond

519. Sticks & Delic - Broodje Aap Vs. Portishead - The Rip

0-1

pureshores schreef:
Attentie attentie, wil de boze dokter zich vast melden? Er komen weer wat boompjes aan EvilDrSmith
Ik had even wat last van werkzaamheden. Nota bene het mindere bomennummer gaat wel door en ik zie dat mijn hulp voor het beste bomenliedje hard nodig was geweest. En dat tegen een behoorlijk plat housedeuntje. Pfff, ze snappen prog hier dus écht niet.

1-5

Dat nummer van Sticks & Delic was trouwens ook behoorlijk vet. Jammer dat ze tegen Portishead moesten.

Deze battle is makkelijker.
520. Isobel Campbell & Mark Lanegan - Deus Ibi Est Vs. Handsome Poets - Sky On Fire
1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.