Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2023, 09:54 uur
601. Explosions in the Sky - First Breath After Coma Vs. Amerie - 1 Thing
3
geplaatst: 14 november 2023, 10:01 uur
2-0
Zaterdag live gezien, ze openden ermee. KAPOTJE VAN GENOTJE
1 Thing is ook wel genieten.
Zaterdag live gezien, ze openden ermee. KAPOTJE VAN GENOTJE1 Thing is ook wel genieten.
2
geplaatst: 14 november 2023, 10:03 uur
3-0
Dit is echt zwaar mijn ding, waarom kende ik dit niet? Ik krijg enorme Alcest-vibes.
Toch enigszins jaloers op JM dat hij deze knakkers live aan het werk heeft gezien. Lijkt me echt een geweldige trip en ervaring!
Dit is echt zwaar mijn ding, waarom kende ik dit niet? Ik krijg enorme Alcest-vibes.
Toch enigszins jaloers op JM dat hij deze knakkers live aan het werk heeft gezien. Lijkt me echt een geweldige trip en ervaring!
1
geplaatst: 14 november 2023, 10:25 uur
3-3
Tegenstander is ook gaaf, maar hier is Amerie de explosievere.
Tegenstander is ook gaaf, maar hier is Amerie de explosievere.
0
geplaatst: 14 november 2023, 10:42 uur
602. Dälek - Speak Volumes Vs. The Gathering - Over You / Black Light District
2
geplaatst: 14 november 2023, 10:51 uur
2-1
Vorige battle is inderdaad schandalig, helemaal eens met JM. Ben nu het volledige album aan het luisteren en compleet weggeblazen. Uitgebreid oordeel volgt later vannochtend op de betreffende albumpagina!
Vorige battle is inderdaad schandalig, helemaal eens met JM. Ben nu het volledige album aan het luisteren en compleet weggeblazen. Uitgebreid oordeel volgt later vannochtend op de betreffende albumpagina!
1
geplaatst: 14 november 2023, 11:15 uur
ABDrums schreef:
2-1
2-1
Blij om te horen, broeder!
1
geplaatst: 14 november 2023, 11:26 uur
1
geplaatst: 14 november 2023, 11:33 uur
Geen zin in 16 minuten The Gathering momenteel, dus ik stem niet, maar wilde wel even gezegd hebben dat die track van Dälek echt vet is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.