MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

601. Explosions in the Sky - First Breath After Coma Vs. Amerie - 1 Thing

2-0 Zaterdag live gezien, ze openden ermee. KAPOTJE VAN GENOTJE

1 Thing is ook wel genieten.

3-0

Dit is echt zwaar mijn ding, waarom kende ik dit niet? Ik krijg enorme Alcest-vibes.
Toch enigszins jaloers op JM dat hij deze knakkers live aan het werk heeft gezien. Lijkt me echt een geweldige trip en ervaring!

3-3

Tegenstander is ook gaaf, maar hier is Amerie de explosievere.

602. Dälek - Speak Volumes Vs. The Gathering - Over You / Black Light District

1-0

Vorige kan wel echt, écht niet.

2-1

Vorige battle is inderdaad schandalig, helemaal eens met JM. Ben nu het volledige album aan het luisteren en compleet weggeblazen. Uitgebreid oordeel volgt later vannochtend op de betreffende albumpagina!

ABDrums schreef:
2-1

Vorige battle is inderdaad schandalig, helemaal eens met JM. Ben nu het volledige album aan het luisteren en compleet weggeblazen. Uitgebreid oordeel volgt later vannochtend op de betreffende albumpagina!

Blij om te horen, broeder!

Johnny Marr schreef:
Blij om te horen, broeder!

Bij deze mijn oordeel, vers van de pers!

Geen zin in 16 minuten The Gathering momenteel, dus ik stem niet, maar wilde wel even gezegd hebben dat die track van Dälek echt vet is.

Ben wel benieuwd wat bijv EvilDrSmith van die track vindt

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:49 uur

geplaatst: vandaag om 05:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.