Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2023, 10:00 uur
726. Alamo Race Track – Black Cat John Brown Vs. Lützenkirchen - 3 Tage Wach
1
geplaatst: 22 november 2023, 11:45 uur
1
geplaatst: 22 november 2023, 11:54 uur
Hier wel.
Laten we de sfeer niet verpesten door het over politiek te hebben. Dan moet je naar een andere website. Deze site heet niet voor niets 'musicmeter'.

1
geplaatst: 22 november 2023, 11:56 uur
ABDrums schreef:
Hier wel.
Laten we de sfeer niet verpesten door het over politiek te hebben. Dan moet je naar een andere website. Deze site heet niet voor niets 'musicmeter'.
(quote)
Hier wel.
Kan me herinneren dat WIJ het laatst ook over drank hadden in dit topic, dat kan dus wel op drankmusicmeter?
ohh wacht.
1
geplaatst: 22 november 2023, 11:59 uur
Ik snap dat jij het als ajacied niet over voetbal wilt hebben johan

Nu stop ik.
1
geplaatst: 22 november 2023, 11:59 uur
Juul1998B schreef:
Kan me herinneren dat WIJ het laatst ook over drank hadden in dit topic, dat kan dus wel op drankmusicmeter?
Ik vind het discussiëren over dergelijke randzaken van een andere orde dan politieke opvattingen aan de kaak stellen. Bovendien hebben we slechts een paar berichten daaraan gewijd, dus dat viel ook wel mee.
Ik denk gewoon dat het onnodig en niet echt toepasselijk is om het op een website als musicmeter te hebben over politiek. In het echt ga ik er graag met je over in discussie, maar laat zoiets buiten deze website.

P.S.: Ik ben sowieso tegen de hedendaagse trend dat men alles wat hij/zij vindt op het internet dient te plaatsen. Nergens voor nodig en je helpt er geen mens mee.
0
geplaatst: 22 november 2023, 12:04 uur
727. Coldplay - Don't Panic Vs. Nina Kinert - Beast
0-1, mooi nummer.
0-1, mooi nummer.
2
geplaatst: 22 november 2023, 12:11 uur
ABDrums schreef:
P.S.: Ik ben sowieso tegen de hedendaagse trend dat men alles wat hij/zij vindt op het internet dient te plaatsen. Nergens voor nodig en je helpt er geen mens mee.
(quote)
Ik vind dit onzin
0
geplaatst: 22 november 2023, 12:28 uur
Het is in ieder geval heel erg kort door de bocht.
Aan zulke ongenuanceerde standpunten heeft juist geen mens iets.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.