MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
1-3 Best duidelijk

laxus11 schreef:
Best duidelijk

Inderdaad, maar waarom stem je dan alsnog verkeerd?

1-5 Best duidelijk

Dim
1-6

768. Audio Bullys - Snake Vs. Queens Of The Stone Age - Little Sister

Dim
1-0

Had daar Nile toch bijna gewonnen van Emmylou. Jammer dat ik net een uurtje te laat inschakel.
1-3

1-5

EvilDrSmith schreef:
Had daar Nile toch bijna gewonnen van Emmylou. Jammer dat ik net een uurtje te laat inschakel.
1-3

Ik vond het geen bijzonder nummer. Toch kreeg ie m'n stem boven dat country geneuzel. Maar metal die hier doorgaat ho maar. Echt diep intriest.

1-6 andere ook niet verkeerd tho

Johnny Marr schreef:
1-5

(quote)

Ik vond het geen bijzonder nummer. Toch kreeg ie m'n stem boven dat country geneuzel. Maar metal die hier doorgaat ho maar. Echt diep intriest.
Da fuck? Het is een van Nile's classics (en terecht) en een highlight in de extreme (technical) deathmetalgeschiedenis. Of houd je niet van (de stijl van) Nile? Ja, dat kan natuurlijk ook: iedereen heeft zijn zwakke momenten.

Nope, Nile is idd niet zo mijn band

laxus11 Loten, teef.

Toten, neef.

Bijna 2 maanden gedaan over de eerste ronde. Dat tot de 6 heeft t tempo aanmerkelijk verlaagd

Johnny Marr schreef:
1-5

(quote)

Tf? Ik ben geen country fan maar Emmylou Harris maakt net heel fraaie country.

Noten, teelt.

Deze hebben we overgeslagen:

65. Limp Bizkit - Take a Look Around Vs. Phoenecia - Odd Job (ADULT. Compurhythm Version)

1-0

3 0

Lexie, wanneer loting denk je?

Volgende week sws! Drukke tijden haha

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.