Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2023, 15:00 uur
3-6
158. Coldplay - Don't Panic Vs. Secede ft. Kettel - Leraine
158. Coldplay - Don't Panic Vs. Secede ft. Kettel - Leraine
0
geplaatst: 7 december 2023, 16:26 uur
Ergens had ik de hoop dat mss wel het mooiste elektronische nummer van de 00's kans zou maken tegen deze aardige, maar redelijk doorsnee Coldplay, maar dat was tegen beter weten in 
5-2

5-2
0
geplaatst: 7 december 2023, 16:32 uur
Titmeister schreef:
Ergens had ik de hoop dat mss wel het mooiste elektronische nummer van de 00's kans zou maken tegen deze aardige, maar redelijk doorsnee Coldplay, maar dat was tegen beter weten in
5-2
grappig. Voor mij is t naast 42 en trouble juist een vd weinig Coldplays die ik wel kan waarderen, naast alle overbodige meuk die ze hebben gemaaktErgens had ik de hoop dat mss wel het mooiste elektronische nummer van de 00's kans zou maken tegen deze aardige, maar redelijk doorsnee Coldplay, maar dat was tegen beter weten in

5-2
1
geplaatst: 7 december 2023, 16:35 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
grappig. Voor mij is t naast 42 en trouble juist een vd weinig Coldplays die ik wel kan waarderen, naast alle overbodige meuk die ze hebben gemaakt Vandaar 'aardig', het merendeel van hun oeuvre zou ik niet zo betitelen

0
geplaatst: 7 december 2023, 16:49 uur
Damn, Bad Day is ook ongelooflijk goed, maar Bones is onweerstaanbaar.
2-2
2-2
1
geplaatst: 7 december 2023, 17:07 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
grappig. Voor mij is t naast 42 en trouble juist een vd weinig Coldplays die ik wel kan waarderen, naast alle overbodige meuk die ze hebben gemaakt Is makkelijk het mooiste Coldplay nummer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.