Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2024, 23:15 uur
43. Robbie Williams - Let Me Entertain You (Glenn Durant) vs. 10cc - Dreadlock Holiday (Damon Heta)
1-0
1-0
0
geplaatst: 3 januari 2024, 00:03 uur
4-1
Dreadlock Holiday is wel het betere nummer, maar niet als Walk On Song.
Dreadlock Holiday is wel het betere nummer, maar niet als Walk On Song.
0
geplaatst: 3 januari 2024, 00:04 uur
44. The Doors - Riders on the Storm (Frederick Maertens) vs. Status Quo - Rockin' All Over The World (John Henderson)
1-0
Littler speelde fenomenaal vanavond, maar dan knalt Humphries daar gewoon nog even dik overheen. Nu al zin in de finale!
1-0
Littler speelde fenomenaal vanavond, maar dan knalt Humphries daar gewoon nog even dik overheen. Nu al zin in de finale!
0
geplaatst: 3 januari 2024, 07:08 uur
thelion schreef:
Ik stem op de nummers
darten interesseert mijn niet meer, ook geen idee wie het allemaal zijn tegenwoordig.
Ik stem op de nummers
darten interesseert mijn niet meer, ook geen idee wie het allemaal zijn tegenwoordig.
Misschien moet je dan niet meedoen aan deze ko..
0
geplaatst: 3 januari 2024, 09:31 uur
45. The Rolling Stones - Street Fighting Man (Ritchie Burnett) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)
0-1
Over legendarische opkomsten gesproken!
0-1
Over legendarische opkomsten gesproken!
0
geplaatst: 3 januari 2024, 10:00 uur
46. MC Hammer - U Can't Touch This (Andy Hamilton) vs. Neil Diamond - Sweet Caroline (Daryl Gurney)
1-0
1-0
0
geplaatst: 3 januari 2024, 10:40 uur
4-0
47. Scorpions - Rock You Like A Hurricane (Kim Huybrechts) vs. Pharrell Williams - Happy (Dimitri van den Bergh)
47. Scorpions - Rock You Like A Hurricane (Kim Huybrechts) vs. Pharrell Williams - Happy (Dimitri van den Bergh)
1
geplaatst: 3 januari 2024, 11:02 uur
He? Hoezo stemt er niemand op Sweet Caroline? Dat is toch een geweldig opkomst nummer?
2-0
Door de manier waarop Dimitri van den Bergh opkomt vind ik hem echt een vreselijk arrogant en vervelend ventje. Terwijl hij dat volgens mij helemaal niet is. En daarnaast is Happy natuurlijk een onmeunig kutnummer.
2-0
Door de manier waarop Dimitri van den Bergh opkomt vind ik hem echt een vreselijk arrogant en vervelend ventje. Terwijl hij dat volgens mij helemaal niet is. En daarnaast is Happy natuurlijk een onmeunig kutnummer.
0
geplaatst: 3 januari 2024, 11:23 uur
2-1
Dimitri maakt zich altijd onsterfelijk belachelijk met dat dansje, maar daardoor is het ook legendarisch.
En Gurney had natuurlijk door gemoeten..
Dimitri maakt zich altijd onsterfelijk belachelijk met dat dansje, maar daardoor is het ook legendarisch.
En Gurney had natuurlijk door gemoeten..
0
geplaatst: 3 januari 2024, 11:30 uur
3-1
Battle of the Belgians, maar heel duidelijk deze. SCORPIONS \m/
Battle of the Belgians, maar heel duidelijk deze. SCORPIONS \m/
0
geplaatst: 3 januari 2024, 11:38 uur
4-1
48. Status Quo - Whatever You Want (Krzysztof Ratajski) vs. House of Pain - Jump Around (Gary Anderson)
0-1
THE FLYING SCOTSMAN
48. Status Quo - Whatever You Want (Krzysztof Ratajski) vs. House of Pain - Jump Around (Gary Anderson)
0-1
THE FLYING SCOTSMAN
1
geplaatst: 3 januari 2024, 11:41 uur
1-2
THE FLYING SCOTSMAN, UBERLEGEND. Mag in de finale staan samen met Johnny "Clayton" B. Goode, wat jij jordidj1?
THE FLYING SCOTSMAN, UBERLEGEND. Mag in de finale staan samen met Johnny "Clayton" B. Goode, wat jij jordidj1?
* denotes required fields.