MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:

4.The Fratellis - Chelsea Dagger (Scott Waites) vs. Iron Maiden - The Trooper (Marko Kantele)

1 0

2-1

The Trooper is wel een beter nummer.

jordidj1 schreef:
2-1

The Trooper is wel een beter nummer.

Chelsea Dagger is echt onlosmakelijk verbonden aan de PDC. Ik kan dat nr niet meer horen en niet denken dat er weer een pauzebreak is

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Chelsea Dagger is echt onlosmakelijk verbonden aan de PDC. Ik kan dat nr niet meer horen en niet denken dat er weer een pauzebreak is

Ik heb dat toch meer met Chase The Sun

5. Men At Work - Down Under (Simon Whitlock) vs. Duran Duran - Hungry Like The Wolf (Martin Adams)

1-0

3-2 sterke battle, maar ik heb een zwak voor Wolfie.

6. Right Said Fred - I'm Too Sexy (Andy Fordham) vs. Sam the Sham & the Pharaohs - Wooly Bully (Terry Jenkins)

1-0

5-0

7. Bruce Springsteen - Born in the USA (Larry Butler) vs. Robin S - Show Me Love (Glen Durrant)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:51 uur

geplaatst: vandaag om 06:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.