MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:

Die 2 verschil laat ik maar vallen, tot de 5 en één verschil is wel voldoende lijkt me. Wel heel erg kut dat Bullyboy door is. Eén van de GOATs ik weet, maar wat een gedrocht van een opkomstnummer heeft hij zeg.

11. John Williams - The Imperial March (John Part) vs. Kiss - Crazy Crazy Nights (Eric Bristow)

0-1

4-3

Met die star wars figuren erachter. Grootse opkomst van part

5-3

12. Vampire Weekend - A-Punk (Stuart Kellet) vs. Elton John - I'm Still Standing (James Wade)

1-0

allebei mwah. Nieuw pkomstnr van Wade en Stuart Kellett is een dode hark.

1-1

13. Bob Marley - Could You Be Loved (Jeffrey de Zwaan) vs. Rush - Tom Sawyer (Tom Sawyer)

0-1

1 2

Omdat Tom sawyer een niksige darter is/was

Scorpion_21 schreef:
Omdat Tom sawyer een niksige darter is/was

Het gaat toch om de themesong van de darter in kwestie? Daarbij doet het er mijns inziens niet toe of hij nou wel of niet een dart van niks was. Beetje een gekke stemmotivatie dus.

ABDrums schreef:
(quote)

Het gaat toch om de themesong van de darter in kwestie? Daarbij doet het er mijns inziens niet toe of hij nou wel of niet een dart van niks was. Beetje een gekke stemmotivatie dus.

Ik vind jouw stemmotivatie juist gek. Het gaat toch om walk-ons icm de darter en hoe dat nr erbij past. Als je puur op de muziek stemt, kun je beter een andere k.o. uitzoeken

Tot deze KO begon had ik nog nooit van Tom Sawyer gehoord. Een darter moet wel een beetje iconisch zijn, zodat zijn theme song tot leven komt.

Niet dat die verkapte Zweed echt een icoon is, maar heeft tenminste wel naam gemaakt i.t.t. Sawyer

jordidj1 schreef:
Tot deze KO begon had ik nog nooit van Tom Sawyer gehoord. Een darter moet wel een beetje iconisch zijn, zodat zijn theme song tot leven komt.

Niet dat die verkapte Zweed echt een icoon is, maar heeft tenminste wel naam gemaakt i.t.t. Sawyer

Precies mijn motivatie bij de zwaan kan ik me er nog n beetje n beeld bij vormen als ik de opkomst in m'n hoofd afspeel, bij Tom sawyer nauwelijks.

Overigens verwar je de Graaf met de Zwaan qua naturalisatie tot Zweed

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Precies mijn motivatie bij de zwaan kan ik me er nog n beetje n beeld bij vormen als ik de opkomst in m'n hoofd afspeel, bij Tom sawyer nauwelijks.

Overigens verwar je de Graaf met de Zwaan qua naturalisatie tot Zweed

Ach De Zwaan en De Graaf, ik haal ze altijd door elkaar. Qua gooitechniek verschillen ze niet gek veel van elkaar eigenlijk hè

jordidj1 schreef:
(quote)

Ach De Zwaan en De Graaf, ik haal ze altijd door elkaar. Qua gooitechniek verschillen ze niet gek veel van elkaar eigenlijk hè
Ik vind ze allebei niksig om naar te kijken haha

Gast
geplaatst: vandaag om 07:31 uur

geplaatst: vandaag om 07:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.