MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:
1 2

Deano roar

2-2 moeilijk ja

5. Bon Jovi - Livin' on a Prayer (Madars Razma) vs. Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)

1-0 allebei waardeloos

3-2 kunnen er mensen meestemmen die darten kijken alsjeblieft dank je wel. Vorige uitslag kan echt niet. En deze gaat ook weer de verkeerde kant op.

jordidj1 schreef:
3-2 kunnen er mensen meestemmen die darten kijken alsjeblieft dank je wel. Vorige uitslag kan echt niet. En deze gaat ook weer de verkeerde kant op.

(embed)

Geniaal, Def Leppard gaat gwn nog eens door had ik in m'n stoutste dromen niet verwacht *geeft GrafGantz een zoen op z'n kale knikker*

jordidj1 schreef:

(embed)

Lol mijn stem was juist omdat ik darts kijk. En blij dat er eens een darter doorgaat die niet alleen maar vers in t geheugen ligt

Shots fired hiero, moet ik Russ Bray alvast bellen om de fuzz wat te koelen?

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Lol mijn stem was juist omdat ik darts kijk. En blij dat er eens een darter doorgaat die niet alleen maar vers in t geheugen ligt

Van jou kan ik ‘t hebben, maar ik ken Winstanley ook goed, maar zo’n memorabele speler - op de 9-darter na dan - is het niet. Wel oké gepresteerd op (BDO) WK’s, maar dan houdt het ook wel op. Iconische walk-ons staat ‘ie sowieso niet bekend om.

Johnny Marr schreef:
Shots fired hiero, moet ik Russ Bray alvast bellen om de fuzz wat te koelen?

Die is gestopt.

jordidj1 schreef:
(quote)

Van jou kan ik ‘t hebben, maar ik ken Winstanley ook goed, maar zo’n memorabele speler - op de 9-darter na dan - is het niet. Wel oké gepresteerd op (BDO) WK’s, maar dan houdt het ook wel op. Iconische walk-ons staat ‘ie sowieso niet bekend om.

(quote)

Die is gestopt.

ik zie t ook gewoon niet zo met Aspinall icm the Killers. Alsin: prima muziek, maar de opkomst heeft niet dat iconische dat t voor sommige anderen wel heeft hier. Enfinn. Wel liever Aspinall dan deze 2 trouwens. Zaaddodende Razma.

jordidj1 schreef:

(quote)

Die is gestopt.

Droog.

Overigens ben ik blij dat The Puppy wel nog altiijd called, want nu Russ Bray weg is, en paar jaar terug ook al Bruce Spendley, valt er best n gat. The Kirk-u-lator is prima, maar van Huw Ware en zeker Marco Meijer ben ik niet echt onder de indruk.

PDC heeft nog zat leuke callers, en Bray maakte steeds meer fouten de laatste tijd hoor

Er zijn er toch maar drie? Die puppy, ons aller Russ en de cringy Huw Ware zijn de enige drie ik altijd zie.

Johnny Marr schreef:
Er zijn er toch maar drie? Die puppy, ons aller Russ en de cringy Huw Ware zijn de enige drie ik altijd zie.
kirk bevins

6. Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston (Brendan Dolan) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 17:14 uur

geplaatst: vandaag om 17:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.