MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:
14. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting) vs. Status Quo - Rockin' All Over The World (John Henderson)

1 0

15. Survivor - Eye of the Tiger (Raymond van Barneveld) vs. The Fratellis - Chelsea Dagger (Scott Waites)

1-0

Eigenlijk had hier in plaats van Barney eigenlijk Vincent van der Voort moeten staan. Als jou walk-on song zo meezingbaar is dat die inmiddels door het publiek voor minimaal drie andere darters wordt gebruikt heb je wat mij betreft met recht een iconische walk-on song. Maar goed, Barney is natuurlijk ook iconisch en het is vooral heel zuur dat ze al zo vroeg tegen elkaar moesten.

5-0

16. Robin S - Show Me Love (Glen Durrant) vs. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton)

0-1

Ik stem toch ook op good ol' Johnny:

0-4

1-5

Echt een leuke darter om te kijken en een geweldig sympathieke man. Als hij in vorm is, is het echt genieten.

Achtste finales!
Tot de 7, 1 verschil

https://i.makeagif.com/media/3-02-2014/M3JUWz.gif

1. Van Halen - Jump (Mark Webster) vs. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton)
2. The White Stripes - Seven Nation Army (Michael van Gerwen) vs. Right Said Fred - I'm Too Sexy (Andy Fordham)
3. Def Leppard - Let's Get Rocked (Dean Winstantley) vs. The Ventures - Hawaii Five-O (Wayne Mardle)
4. Elton John - I'm Still Standing (James Wade) vs. Darude - Sandstorm (Co Stompé)
5. Vanilla Ice - Ice Ice Baby (Gerwyn Price) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)
6. Bon Jovi - Livin' on a Prayer (Madars Razma) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)
7. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting) vs. Motörhead - Ace of Spades (Chris 'Mace the Ace' Mason)
8. Duran Duran - Hungry Like The Wolf (Martin Adams) vs. Survivor - Eye of the Tiger (Raymond van Barneveld)

(Loten via mobiel is echt kut, ik raad het niemand aan)

1. Van Halen - Jump (Mark Webster) vs. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton)

1-0

Lastige, gewaagd aan elkaar

1-1

Zie mijn vorige bericht.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:44 uur

geplaatst: vandaag om 10:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.