Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2024, 00:13 uur
2-3!
Oude BDO-held vs. jankende zelfmedelijdende dramaqueen.
Oude BDO-held vs. jankende zelfmedelijdende dramaqueen.
0
geplaatst: 22 januari 2024, 14:34 uur
Kwartfinales!
Tot de 7, 1 verschil.
https://media.tenor.com/7dOSZr20JHYAAAAM/van-gerwen-gerwyn-price.gif
1. The White Stripes - Seven Nation Army (Michael van Gerwen) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)
2. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton) vs. Darude - Sandstorm (Co Stompé)
3. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)
4. The Ventures - Hawaii Five-O (Wayne Mardle) vs. Survivor - Eye of the Tiger (Raymond van Barneveld)
Tot de 7, 1 verschil.
https://media.tenor.com/7dOSZr20JHYAAAAM/van-gerwen-gerwyn-price.gif
1. The White Stripes - Seven Nation Army (Michael van Gerwen) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)
2. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton) vs. Darude - Sandstorm (Co Stompé)
3. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)
4. The Ventures - Hawaii Five-O (Wayne Mardle) vs. Survivor - Eye of the Tiger (Raymond van Barneveld)
0
geplaatst: 22 januari 2024, 14:34 uur
1-0 lastige!
1-0 lastige!
0
geplaatst: 22 januari 2024, 15:18 uur
3-0
Ik moet wel zeggen dat de meeste van mijn favorieten er al uit liggen. Waar is Tony O’ Shea bijvoorbeeld? Als jou walk-on nummer nog steeds bij elke pdc tv wedstrijd minimaal één keer wordt gescandeerd, terwijl je zelf al jaren niet meer mee doet op dat niveau, heb je wat mij betreft met recht een legendarisch walk-on nummer. Had wat mij betreft tot de finale mogen komen, samen met Vincent van der Voort. Nog zo’n legendarisch nummer dat je bij bijna elke wedstrijd wel een keer hoort, of van der Voort nu meedoet of niet.
Ik moet wel zeggen dat de meeste van mijn favorieten er al uit liggen. Waar is Tony O’ Shea bijvoorbeeld? Als jou walk-on nummer nog steeds bij elke pdc tv wedstrijd minimaal één keer wordt gescandeerd, terwijl je zelf al jaren niet meer mee doet op dat niveau, heb je wat mij betreft met recht een legendarisch walk-on nummer. Had wat mij betreft tot de finale mogen komen, samen met Vincent van der Voort. Nog zo’n legendarisch nummer dat je bij bijna elke wedstrijd wel een keer hoort, of van der Voort nu meedoet of niet.
0
geplaatst: 22 januari 2024, 15:26 uur
Jelle78 schreef:
3-0
3-0
Tony eruit gegooid door Webster. Had inderdaad ver mogen geraken
1
geplaatst: 22 januari 2024, 17:00 uur
Ik wil hierna een KO proberen met WWE theme songs. Kennen jullie dat een beetje?
0
geplaatst: 22 januari 2024, 17:20 uur
jordidj1 schreef:
Ik wil hierna een KO proberen met WWE theme songs. Kennen jullie dat een beetje?
not my cup of tea helaasIk wil hierna een KO proberen met WWE theme songs. Kennen jullie dat een beetje?
0
geplaatst: 22 januari 2024, 17:59 uur
jordidj1 schreef:
Dit is echt briljant, ik ben voor!
0
geplaatst: 22 januari 2024, 20:05 uur
jordidj1 schreef:
Neuh
* denotes required fields.