MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:

2-3!
Oude BDO-held vs. jankende zelfmedelijdende dramaqueen.

Kwartfinales!

Tot de 7, 1 verschil.

https://media.tenor.com/7dOSZr20JHYAAAAM/van-gerwen-gerwyn-price.gif

1. The White Stripes - Seven Nation Army (Michael van Gerwen) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)
2. Chuck Berry - Johnny B. Goode (Jonny Clayton) vs. Darude - Sandstorm (Co Stompé)
3. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)
4. The Ventures - Hawaii Five-O (Wayne Mardle) vs. Survivor - Eye of the Tiger (Raymond van Barneveld)

1. The White Stripes - Seven Nation Army (Michael van Gerwen) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)

1-0 lastige!

3-0

Ik moet wel zeggen dat de meeste van mijn favorieten er al uit liggen. Waar is Tony O’ Shea bijvoorbeeld? Als jou walk-on nummer nog steeds bij elke pdc tv wedstrijd minimaal één keer wordt gescandeerd, terwijl je zelf al jaren niet meer mee doet op dat niveau, heb je wat mij betreft met recht een legendarisch walk-on nummer. Had wat mij betreft tot de finale mogen komen, samen met Vincent van der Voort. Nog zo’n legendarisch nummer dat je bij bijna elke wedstrijd wel een keer hoort, of van der Voort nu meedoet of niet.

Jelle78 schreef:
3-0

Ik moet wel zeggen dat de meeste van mijn favorieten er al uit liggen. Waar is Tony O’ Shea bijvoorbeeld? Als jou walk-on nummer nog steeds bij elke pdc tv wedstrijd minimaal één keer wordt gescandeerd, terwijl je zelf al jaren niet meer mee doet op dat niveau, heb je wat mij betreft met recht een legendarisch walk-on nummer. Had wat mij betreft tot de finale mogen komen, samen met Vincent van der Voort. Nog zo’n legendarisch nummer dat je bij bijna elke wedstrijd wel een keer hoort, of van der Voort nu meedoet of niet.

Tony eruit gegooid door Webster. Had inderdaad ver mogen geraken

4 1. Klompvoet is geen partij voor Fitton

Ik wil hierna een KO proberen met WWE theme songs. Kennen jullie dat een beetje?

jordidj1 schreef:
Ik wil hierna een KO proberen met WWE theme songs. Kennen jullie dat een beetje?
not my cup of tea helaas

jordidj1 schreef:

Dit is echt briljant, ik ben voor!

jordidj1 schreef:

Neuh

WWE. Zo die wrestling met Hulk Hogan enzo vroeger?

Gast
geplaatst: vandaag om 06:08 uur

geplaatst: vandaag om 06:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.