Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 12 februari 2024, 10:54 uur
Arno schreef:
Als je favorietje verliest, dan:
A) waren de verkeerde mensen online
B) werd er blind gestemd
C) werd er tactisch gestemd
D) all of the above
Als je favorietje verliest, dan:
A) waren de verkeerde mensen online
B) werd er blind gestemd
C) werd er tactisch gestemd
D) all of the above
Maar a klopt toch gewoon? Als je favoriet in n battle verliest waren er (voor jou) de verkeerde mensen online. Dat zegt verder niks over die mensen.
0
geplaatst: 12 februari 2024, 10:57 uur
Vliegwiel-effect. Moeilijk aan te tonen maar ik denk dat t bestaat. Je vindt beide nummers (bijna) gelijkwaardig. Maar dan staar 1 vd 2 voor, wellicht ook nog onverwacht. Dat kan je over de streep trekken toch maar voor dat ene nummer te stemmen terwijl je bij n ruime voorsprong voor de tegenstander t kwartje wellicht die kant op had laten vallen
0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:00 uur
Koenr schreef:
Ik maak me nooit druk, maar het is een mooie maandagmorgen om een beetje te klagen.
Ik maak me nooit druk, maar het is een mooie maandagmorgen om een beetje te klagen.
En mijn filmvraag? Dit lijkt me hier wel de plaats.
1
geplaatst: 12 februari 2024, 11:01 uur
Scorpion_21 schreef:
Maar a klopt toch gewoon? Als je favoriet in n battle verliest waren er (voor jou) de verkeerde mensen online. Dat zegt verder niks over die mensen.
Volledig waar wat je zegt (quote)

1
geplaatst: 12 februari 2024, 11:02 uur
112. Modeselektor - War Cry Vs. The War On Drugs - Baby Missiles
5-4 antistem tegen TWOD, die optie was ik nog vergeten
5-4 antistem tegen TWOD, die optie was ik nog vergeten
1
geplaatst: 12 februari 2024, 11:08 uur
Blijkbaar hier. Maar ik zou lekker wachten tot hij in keer in de cinema draait in Brussel of Antwerpen, al verwacht ik niet dat jij de selectie van cinema's heel nauwkeurig in de gaten houdt.
0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:08 uur
113. Benny the Butcher - Rubber Bands & Weight Vs. Sun Kil Moon - Sunshine in Chicago
0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:11 uur
Stem ik een keer op TWOD, behoor ik nog tot de minderheid...
0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:15 uur
Koenr schreef:
Blijkbaar hier. Maar ik zou lekker wachten tot hij in keer in de cinema draait in Brussel of Antwerpen, al verwacht ik niet dat jij de selectie van cinema's heel nauwkeurig in de gaten houdt.
(quote)
Of in Gent? Klopt wel, ik houd dat niet in de gaten. Zou ik es meer moeten doen.
1
geplaatst: 12 februari 2024, 11:19 uur
Ahja, of in Gent uiteraard. Prachtige cinema's ook daar.
Ik zag Distant Voices, Still Lives (1988) in Gent op het filmfestival afgelopen jaar, was een van de hoogtepunten van het jaar - wat een film.
Ik zag Distant Voices, Still Lives (1988) in Gent op het filmfestival afgelopen jaar, was een van de hoogtepunten van het jaar - wat een film.

0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:35 uur
Scorpion_21 schreef:
Vliegwiel-effect. Moeilijk aan te tonen maar ik denk dat t bestaat. Je vindt beide nummers (bijna) gelijkwaardig. Maar dan staar 1 vd 2 voor, wellicht ook nog onverwacht. Dat kan je over de streep trekken toch maar voor dat ene nummer te stemmen terwijl je bij n ruime voorsprong voor de tegenstander t kwartje wellicht die kant op had laten vallen
(quote)
Vage speculatie dus

0
geplaatst: 12 februari 2024, 11:44 uur
2-2 vorige 2 
Dat mensen geen smaak hebben weet ik ondertussen wel hier op mume

Dat mensen geen smaak hebben weet ik ondertussen wel hier op mume

2
geplaatst: 12 februari 2024, 11:49 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
Er zijn wellicht ook mensen die het liever spannend willen maken? of de score meer evenwichtig maken als ze de nummers vrijwel gelijkwaardig vinden?
Niet iedereen heeft haast als Johnny.
0
geplaatst: 12 februari 2024, 12:19 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.