MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
Arno schreef:
Als je favorietje verliest, dan:

A) waren de verkeerde mensen online
B) werd er blind gestemd
C) werd er tactisch gestemd
D) all of the above

Maar a klopt toch gewoon? Als je favoriet in n battle verliest waren er (voor jou) de verkeerde mensen online. Dat zegt verder niks over die mensen.

Arrie schreef:
(quote)

Hoezo? Waarom zouden mensen meegaan in de voorsprong?

Vliegwiel-effect. Moeilijk aan te tonen maar ik denk dat t bestaat. Je vindt beide nummers (bijna) gelijkwaardig. Maar dan staar 1 vd 2 voor, wellicht ook nog onverwacht. Dat kan je over de streep trekken toch maar voor dat ene nummer te stemmen terwijl je bij n ruime voorsprong voor de tegenstander t kwartje wellicht die kant op had laten vallen

Koenr schreef:
Ik maak me nooit druk, maar het is een mooie maandagmorgen om een beetje te klagen.

En mijn filmvraag? Dit lijkt me hier wel de plaats.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Maar a klopt toch gewoon? Als je favoriet in n battle verliest waren er (voor jou) de verkeerde mensen online. Dat zegt verder niks over die mensen.
Volledig waar wat je zegt

112. Modeselektor - War Cry Vs. The War On Drugs - Baby Missiles

5-4 antistem tegen TWOD, die optie was ik nog vergeten

Hop, vliegwiel erop en door.

6-4

Johnny Marr schreef:
(quote)

En mijn filmvraag? Dit lijkt me hier wel de plaats.

Blijkbaar hier. Maar ik zou lekker wachten tot hij in keer in de cinema draait in Brussel of Antwerpen, al verwacht ik niet dat jij de selectie van cinema's heel nauwkeurig in de gaten houdt.

113. Benny the Butcher - Rubber Bands & Weight Vs. Sun Kil Moon - Sunshine in Chicago

1-0

KUT HARD

Stem ik een keer op TWOD, behoor ik nog tot de minderheid...

Koenr schreef:
(quote)

Blijkbaar hier. Maar ik zou lekker wachten tot hij in keer in de cinema draait in Brussel of Antwerpen, al verwacht ik niet dat jij de selectie van cinema's heel nauwkeurig in de gaten houdt.

Of in Gent? Klopt wel, ik houd dat niet in de gaten. Zou ik es meer moeten doen.

Ahja, of in Gent uiteraard. Prachtige cinema's ook daar.

Ik zag Distant Voices, Still Lives (1988) in Gent op het filmfestival afgelopen jaar, was een van de hoogtepunten van het jaar - wat een film.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Vliegwiel-effect. Moeilijk aan te tonen maar ik denk dat t bestaat. Je vindt beide nummers (bijna) gelijkwaardig. Maar dan staar 1 vd 2 voor, wellicht ook nog onverwacht. Dat kan je over de streep trekken toch maar voor dat ene nummer te stemmen terwijl je bij n ruime voorsprong voor de tegenstander t kwartje wellicht die kant op had laten vallen

Vage speculatie dus

2-2 vorige 2

Dat mensen geen smaak hebben weet ik ondertussen wel hier op mume

laxus11 schreef:
2-2 vorige 2

Dat mensen geen smaak hebben weet ik ondertussen wel hier op mume

Zelfkennis is een groot goed.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Er zijn wellicht ook mensen die het liever spannend willen maken? of de score meer evenwichtig maken als ze de nummers vrijwel gelijkwaardig vinden?

Niet iedereen heeft haast als Johnny.

Arrie schreef:
(quote)

Zelfkennis is een groot goed.

Daarom de smiley he

wavanbuuren
2-3

2-6

114. Brutus - Cemetery Vs. Smerz - Sure

wavanbuuren
6-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:38 uur

geplaatst: vandaag om 03:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.