Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 14 februari 2024, 19:34 uur
141. Braz feat. MocroManiac, Fresku, Pietju Bell & Killer Kamal - Testosteronbommen Vs. Julien Baker - Appointments
1-0
Volgens de Volkskrant toch maar even de #31 beste NL talige nummer ooit!
1-0
Volgens de Volkskrant toch maar even de #31 beste NL talige nummer ooit!
0
geplaatst: 14 februari 2024, 19:36 uur
2 2
Die Volkskrantijst bevat belachelijk veel hiphop en rap. Maar de jury was dan ook vrij klein dus grote invloed van individuele lijstjes
Die Volkskrantijst bevat belachelijk veel hiphop en rap. Maar de jury was dan ook vrij klein dus grote invloed van individuele lijstjes
0
geplaatst: 14 februari 2024, 19:42 uur
Scorpion_21 schreef:
2 2
2 2
Dat zal inderdaad zo zijn dan. Vind het zelf geen probleem dat dat genre eens wat meer landelijke aandacht krijgt
0
geplaatst: 14 februari 2024, 21:25 uur
2-0
Dakhabrakha vier minuutjes aangehoord, maar kunnen niet op tegen Belgengeweld.
0
geplaatst: 14 februari 2024, 21:29 uur
voskat schreef:
Je aandachtsspanne is te kort, want dan begint juist het nummer het bezwerende karakter te krijgen.Dakhabrakha vier minuutjes aangehoord, maar kunnen niet op tegen Belgengeweld.
JM kan zeggen wat hij wilt, en dat doet hij met grote regelmaat, maar dit is nu pas écht een finale.
Allebei helemaal fantastisch geweldig.
Ik ga voor Oekraïne.
3-1
1
geplaatst: 14 februari 2024, 22:23 uur
5-2!
Prachtige ontdekking. Het folky spul is waar mijn smaak en die van de Dr elkaar vinden. Linde Nijland vond ik eerder ook al een prachtige nominatie.
Prachtige ontdekking. Het folky spul is waar mijn smaak en die van de Dr elkaar vinden. Linde Nijland vond ik eerder ook al een prachtige nominatie.
0
geplaatst: 14 februari 2024, 23:40 uur
143. Death Grips - Get Got Vs. Michael Prins - Close to You
0
geplaatst: 14 februari 2024, 23:42 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.