Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
2
geplaatst: 20 februari 2024, 15:21 uur
Johnny Marr schreef:
Ik heb hier een fout gemaakt, namelijk blind gestemd op Arcade Fire. Arabi al Arrabe is oneindig veel mooier, om te janken zo prachtig zelfs. Bij Allahs baard, mogen we allen branden in de hel voor deze onvergeeflijke fout. Sorry, remcodulac, Titmeister en EvilDrSmith, sorry!!!
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking.
(quote)
Ik heb hier een fout gemaakt, namelijk blind gestemd op Arcade Fire. Arabi al Arrabe is oneindig veel mooier, om te janken zo prachtig zelfs. Bij Allahs baard, mogen we allen branden in de hel voor deze onvergeeflijke fout. Sorry, remcodulac, Titmeister en EvilDrSmith, sorry!!!
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking. Dan is de stand nu 5-5 ipv 4-6 en zoeken we een tiebreaker?
0
geplaatst: 20 februari 2024, 15:22 uur
190. Mariem Hassan - Arabi al Arrabe Vs, Arcade Fire - Afterlife
5-5
194. Lorde - Ribs Vs. Holy Holy - You Cannot Call for Love Like a Dog
3-5
5-5
3-5
0
geplaatst: 20 februari 2024, 15:26 uur
5-6
3-6
5-6
3-6
0
geplaatst: 20 februari 2024, 15:27 uur
195. Charli XCX - Boom Clap Vs. Phoebe Bridgers - Funeral
0-1
0-1
1
geplaatst: 20 februari 2024, 15:35 uur
Arno schreef:
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking. Dan is de stand nu 5-5 ipv 4-6 en zoeken we een tiebreaker?
Al je, terechte, excuses blijken alsnog parels voor de zwijnen. Of aerobijnen voor de Arabieren. 190. Mariem Hassan - Arabi al Arrabe Vs, Arcade Fire - Afterlife
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking. Dan is de stand nu 5-5 ipv 4-6 en zoeken we een tiebreaker? Nu nooit meer een JM'tje doen, hè?

0
geplaatst: 20 februari 2024, 15:40 uur
Dit is de degradatieknaller in de Keuken Kampioen Divisie.
Evenzogoed wel een afgetekende overwinning voor Phoebe.
2-3
Evenzogoed wel een afgetekende overwinning voor Phoebe.
2-3
0
geplaatst: 20 februari 2024, 15:52 uur
196. Guido Belcanto & An Pierlé - Toverdrank Vs, Danger Mouse & Daniele Luppi - Two Against One
0
geplaatst: 20 februari 2024, 16:43 uur
Wisten jullie dat de eerste n cover is van summer wine van nancy Sinatra en Lee hazlewood?
1
geplaatst: 20 februari 2024, 16:45 uur
Johnny Marr schreef:
Ik heb hier een fout gemaakt, namelijk blind gestemd op Arcade Fire. Arabi al Arrabe is oneindig veel mooier, om te janken zo prachtig zelfs. Bij Allahs baard, mogen we allen branden in de hel voor deze onvergeeflijke fout. Sorry remcodulac, Titmeister en EvilDrSmith, sorry!!!
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking.
(quote)
Ik heb hier een fout gemaakt, namelijk blind gestemd op Arcade Fire. Arabi al Arrabe is oneindig veel mooier, om te janken zo prachtig zelfs. Bij Allahs baard, mogen we allen branden in de hel voor deze onvergeeflijke fout. Sorry remcodulac, Titmeister en EvilDrSmith, sorry!!!
Moge Allah ons vergeven! Bedankt aan de nominator met terugwerkende kracht voor deze prachtige ontdekking. Het is je vergeven, volgende keer gewoon braaf luisteren - zeker als het mijn nominaties betreft

1
geplaatst: 20 februari 2024, 17:00 uur
Scorpion_21 schreef:
Wisten jullie dat de eerste n cover is van summer wine van nancy Sinatra en Lee hazlewood?
Ja.
0
geplaatst: 20 februari 2024, 17:40 uur
197. Tim Hecker - The Piano Drop Vs, Chris Stapleton - Tennessee Whiskey
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.