Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 21 februari 2024, 16:03 uur
209. Iggy Azalea feat. Charli XCX - Fancy Vs. The Tuts - Let go of the past
1
geplaatst: 21 februari 2024, 16:12 uur
1-0
Toch niet. Tis allicht simpeler dan het meeste van zijn werk, maar de repetitieve hang-melodie is juist knetter-effectief en de productie is echt Champions League. Goede koptelefoon / speakers zijn aan te raden, dan valt de kwaliteit beter op zijn plaats. Kan zich meten met zijn beste werk.
Johnny Marr schreef:
Nee man, Four Tet is een koning maar dit was echt een zeer matig deuntje voor zijn doen. Ik heb gelijk, niet jij.
Nee man, Four Tet is een koning maar dit was echt een zeer matig deuntje voor zijn doen. Ik heb gelijk, niet jij.
Toch niet. Tis allicht simpeler dan het meeste van zijn werk, maar de repetitieve hang-melodie is juist knetter-effectief en de productie is echt Champions League. Goede koptelefoon / speakers zijn aan te raden, dan valt de kwaliteit beter op zijn plaats. Kan zich meten met zijn beste werk.
0
geplaatst: 21 februari 2024, 19:56 uur
2-5
Mogen ze op m'n begrafenis wel draaien, zo mooi. Nummer zal altijd een speciale betekenis voor me hebben, maar dat heeft andere redenen.
Mogen ze op m'n begrafenis wel draaien, zo mooi. Nummer zal altijd een speciale betekenis voor me hebben, maar dat heeft andere redenen.
0
geplaatst: 21 februari 2024, 22:45 uur
212. Blood Ceremony - Daughter of the Sun Vs. Vampire Weekend - Ya Hey
0
geplaatst: 21 februari 2024, 22:57 uur
Ha, daar is ze eindelijk! De finalewaardige überkræckerd tegenover een overschat indiehypebandje. Dus het onderspit zal zo gedolven zijn.
1-1
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.