Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 5 maart 2024, 20:49 uur
Is Jamie Woon een kleinzoon van David Attenborough: wat een prachtige beelden!
Maar ja, ik ben hier niet om BBC natuurdocumentaires te beoordelen. Of Microcosmos deel 2.
En waarom Until The Ribbon Breaks dan zo'n extreme breedbeeldverhouding nodig heeft? Die clip is me toch een portie saai. Toch wint Ribbon, maar pas na drie keer luisteren, zeer nipt én vooral dankzij Run The Jewels.
3-4
Maar ja, ik ben hier niet om BBC natuurdocumentaires te beoordelen. Of Microcosmos deel 2.
En waarom Until The Ribbon Breaks dan zo'n extreme breedbeeldverhouding nodig heeft? Die clip is me toch een portie saai. Toch wint Ribbon, maar pas na drie keer luisteren, zeer nipt én vooral dankzij Run The Jewels.
3-4
0
geplaatst: 5 maart 2024, 21:05 uur
Nice! Heb Night Air destijds heel vaak geluisterd, maar nooit de clip gekeken. Die is fraai idd.
Deze keuze is dan weer vrij lastig; 2 toppers na een flinke rits matige battles...
3-5 toch maar
Deze keuze is dan weer vrij lastig; 2 toppers na een flinke rits matige battles...
3-5 toch maar
0
geplaatst: 5 maart 2024, 23:18 uur
Denk ik aan Until the Ribbon Breaks dan denk ik aan jassn. Als iemand fan was (en misschien nog steeds is).
Toch maar mooi in Londen live gezien met een London Grammar bandlid als dj. Volgens mij had jassn nog een feestje met de band na afloop. Waar blijft de tijd?!
Toch maar mooi in Londen live gezien met een London Grammar bandlid als dj. Volgens mij had jassn nog een feestje met de band na afloop. Waar blijft de tijd?!
0
geplaatst: 6 maart 2024, 10:30 uur
286. Benjamin Clementine - Condolence Vs. Caroline Polachek - Door
0-1
0-1
0
geplaatst: 6 maart 2024, 12:50 uur
Laatste dagen weer geregeld dat iemand met de laatste score niet de nieuwe battle plaatst. Pagina 10 mensen
287. Julian Casablancas + The Voidz - Human Sadness Vs. The Mysterons - Turkish Delight
287. Julian Casablancas + The Voidz - Human Sadness Vs. The Mysterons - Turkish Delight
4
geplaatst: 6 maart 2024, 13:12 uur
Scorpion_21 schreef:
Laatste dagen weer geregeld dat iemand met de laatste score niet de nieuwe battle plaatst. Pagina 10 mensen
Nieuwe regel: als degene met de laatste score niet de volgende battle plaatst, dan blijft de huidige battle open.

1
geplaatst: 6 maart 2024, 13:15 uur
2-0
Bel de politie dan.
Scorpion_21 schreef:
Bel de politie dan.
0
geplaatst: 6 maart 2024, 13:46 uur
Tis een kleine moeite ff n nieuwe battle te plaatsen Sjon, ook voor jou
1
geplaatst: 6 maart 2024, 14:00 uur
Klopt... kleine moeite. Maar wij weten de magische pagina hé. Ik post altijd een nieuwe battle trouwens.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.