Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 25 maart 2024, 22:15 uur
Scorpion_21 schreef:
Sinds vrijdagavond zijn er tien battles gespeeld. Tempo ligt sowieso al lager dan afgelopen decennia kos. 10s wat minder populair dan eerste decennia?
Sinds vrijdagavond zijn er tien battles gespeeld. Tempo ligt sowieso al lager dan afgelopen decennia kos. 10s wat minder populair dan eerste decennia?
Bump.
0
geplaatst: 25 maart 2024, 22:21 uur
ABDrums schreef:
Dit is al de tweede of derde keer dat je dit aankaart. Misschien hebben mensen het gewoon druk met andere zaken. Is dat al in je opgekomen?
mag ik t misschien gewoon opmerken zonder dat jij meteen weer een nare opmerking richting mij moet maken zoals wel vaker, Ate? Ik ben gewoon nieuwsgierig.(quote)
Dit is al de tweede of derde keer dat je dit aankaart. Misschien hebben mensen het gewoon druk met andere zaken. Is dat al in je opgekomen?
1
geplaatst: 25 maart 2024, 22:40 uur
Scorpion_21 schreef:
Voor mij persoonlijk mijn favoriete decennium en ik ken erg veel. Maar ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek.
0
geplaatst: 25 maart 2024, 22:44 uur
Arrie schreef:
Voor mij persoonlijk mijn favoriete decennium en ik ken erg veel. Maar ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek.
(quote)
Ja daarom ben ik benieuwd. Ik heb altijd t idee dat de 80s en 90s t favoriete decennium van de gemiddelde mumer zijn. Zie ook bijv wat er populair is bij ladderspellen. Maar de witte trui heeft dan ook wel weer genoeg fans en daarin ia juist Tens muziek voorbijgekomen.
Enfin t viel me op, niks meer en niks minder. Prima tempo verder. Heb al behoorlijk leuke dingen ontdekt, meer dan in andere decennia waarin veel toch al redelijk bekend was
0
geplaatst: 25 maart 2024, 22:48 uur
Inmiddels is veel van de Witte Rrui al best bekend als je jaren meedoet en voor mijn gevoel is daar net wat meer van gevestigde namen genomineerd (War on Drugs etc)
1
geplaatst: 25 maart 2024, 22:56 uur
Als je vast meespeelt in de Witte Trui ken je inderdaad een groot deel van de nummers al wel. Dit spel bestaat volledig uit nieuwe nominaties en dat zijn er dan ook nog een stuk meer dan in de Witte Trui. En ik denk dat er voor de 10's ook meer onbekende nummers genomineerd worden dan voor andere decennia omdat het tegenwoordig zo makkelijk is om iets onbekends te ontdekken via het internet
0
geplaatst: 26 maart 2024, 13:54 uur
Arrie schreef:
Dit lijken mij de twee meest logische argumenten waarom het tempo veel lager is. (quote)
...ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek. Enfin, de strijd is eindelijk beslist dus het tempo kan weer worden opgeschroefd: 3-6
0
geplaatst: 26 maart 2024, 13:55 uur
...ook omdat het twee bekende namen zijn. Drie zelfs.
401. Spinvis - Oostende Vs. John Grant ft. Sinéad O'Connor - GMF
401. Spinvis - Oostende Vs. John Grant ft. Sinéad O'Connor - GMF
0
geplaatst: 26 maart 2024, 14:31 uur
402. Hozier - Angel of Small Death & the Codeine Scene Vs. Rolling Blackouts Coastal Fever - Mainland
0
geplaatst: 26 maart 2024, 14:58 uur
Dank voor de tag. Maar ik ben meer van de mainstream, eh, land.
1-4
0
geplaatst: 26 maart 2024, 15:05 uur
Zal best, maar dit is natuurlijk gewoon omdat ik je die kaastengels door de neus heb geboord.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.