MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
Scorpion_21 schreef:
Sinds vrijdagavond zijn er tien battles gespeeld. Tempo ligt sowieso al lager dan afgelopen decennia kos. 10s wat minder populair dan eerste decennia?

Bump.

ABDrums schreef:
(quote)

Dit is al de tweede of derde keer dat je dit aankaart. Misschien hebben mensen het gewoon druk met andere zaken. Is dat al in je opgekomen?
mag ik t misschien gewoon opmerken zonder dat jij meteen weer een nare opmerking richting mij moet maken zoals wel vaker, Ate? Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Scorpion_21 schreef:
Sinds vrijdagavond zijn er tien battles gespeeld. Tempo ligt sowieso al lager dan afgelopen decennia kos. 10s wat minder populair dan eerste decennia?

Voor mij persoonlijk mijn favoriete decennium en ik ken erg veel. Maar ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek.

Arrie schreef:
(quote)

Voor mij persoonlijk mijn favoriete decennium en ik ken erg veel. Maar ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek.

Ja daarom ben ik benieuwd. Ik heb altijd t idee dat de 80s en 90s t favoriete decennium van de gemiddelde mumer zijn. Zie ook bijv wat er populair is bij ladderspellen. Maar de witte trui heeft dan ook wel weer genoeg fans en daarin ia juist Tens muziek voorbijgekomen.

Enfin t viel me op, niks meer en niks minder. Prima tempo verder. Heb al behoorlijk leuke dingen ontdekt, meer dan in andere decennia waarin veel toch al redelijk bekend was

Inmiddels is veel van de Witte Rrui al best bekend als je jaren meedoet en voor mijn gevoel is daar net wat meer van gevestigde namen genomineerd (War on Drugs etc)

Als je vast meespeelt in de Witte Trui ken je inderdaad een groot deel van de nummers al wel. Dit spel bestaat volledig uit nieuwe nominaties en dat zijn er dan ook nog een stuk meer dan in de Witte Trui. En ik denk dat er voor de 10's ook meer onbekende nummers genomineerd worden dan voor andere decennia omdat het tegenwoordig zo makkelijk is om iets onbekends te ontdekken via het internet

Hmm, misschien moet ik die Witte Trui eens nader besnuffelen.

Arrie schreef:
(quote)
...ook ik moet vaak toch even luisteren. En ik denk dat een gedeelte van de stemmers sowieso al relatief minder interesse heeft in moderne muziek.
Dit lijken mij de twee meest logische argumenten waarom het tempo veel lager is.

Enfin, de strijd is eindelijk beslist dus het tempo kan weer worden opgeschroefd: 3-6

...ook omdat het twee bekende namen zijn. Drie zelfs.

401. Spinvis - Oostende Vs. John Grant ft. Sinéad O'Connor - GMF

3 1 topbattle

6-2

402. Hozier - Angel of Small Death & the Codeine Scene Vs. Rolling Blackouts Coastal Fever - Mainland

1-3 allebei tof

Poek, je moet even tegen je eigen nominatie stemmen!

remcodulac schreef:
Poek, je moet even tegen je eigen nominatie stemmen!

Dank voor de tag. Maar ik ben meer van de mainstream, eh, land.

1-4

Poek schreef:
(quote)

Dank voor de tag. Maar ik ben meer van de mainstream, eh, land.

1-4
Zal best, maar dit is natuurlijk gewoon omdat ik je die kaastengels door de neus heb geboord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.