MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Waarom heb je de cd dan? (Gewoon nieuwsgierig)
Ik snuffel heel veel in kringloopwinkels. CD's die ik niet ken en mij leuk lijken, neem ik dan op de gok mee (evt als ratingsites als MuMe, RYM en soms Allmusic mij informatie geven die op mij een positieve indruk achterlaten): vaak is het maar een eurootje (of twee). Zo ook deze.
Soms gaat dat in zulke grote aantallen dat cd's lang, heel lang of eigenlijk NOOIT beluisterd worden (nee, ik helemaal niet koopverslaafd, hoe kom je daar nou bij?).

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Ik snuffel heel veel in kringloopwinkels. CD's die ik niet ken en mij leuk lijken, neem ik dan op de gok mee (evt als ratingsites als MuMe, RYM en soms Allmusic mij informatie geven die op mij een positieve indruk achterlaten): vaak is het maar een eurootje (of twee). Zo ook deze.
Soms gaat dat in zulke grote aantallen dat cd's lang, heel lang of eigenlijk ooit beluisterd worden (nee, ik helemaal niet koopverslaafd, hoe kom je daar nou bij?).

Ik herken dat wel, maar ik heb (had) dat meer met boeken.

EvilDrSmith schreef:
Soms gaat dat in zulke grote aantallen dat cd's lang, heel lang of eigenlijk NOOIT beluisterd worden (nee, ik helemaal niet koopverslaafd, hoe kom je daar nou bij?).
Arrie schreef:
Ik herken dat wel, maar ik heb (had) dat meer met boeken.
Ja, ook ik heb dat (nog steeds) met boeken. De term tsundoku is jou dus vast ook niet vreemd?

EvilDrSmith schreef:
(quote)
(quote)
Ja, ook ik heb dat (nog steeds) met boeken. De term tsundoku is jou dus vast ook niet vreemd?

De term is nieuw voor me, maar het concept niet.

Na een paar jaar met een Israelische vriendin heb ik nu ook een hele plank vol over Israel, het Jodendom en Hebreeuws. Bij het kopen is er dan toch het plan om het allemaal te lezen maar je vergeet dan hoeveel uren er in een dag gaan.

EvilDrSmith schreef:
De term tsundoku is jou dus vast ook niet vreemd?

*kijkt opzij naar kast gevuld met puntgave, ongeroerde boekaanschaffen*

voskat schreef:
(quote)

*kijkt opzij naar kast gevuld met puntgave, ongeroerde boekaanschaffen*

Ach een boekenkast is een soort weergave vN je karakter en interesses. Je hoeft t niet gelezen te hebben om te laten zien wie je bent

440. Balthazar - Bluess for Rosann Vs. RONDÉ - Why do you care

1 0

6-0

441. Algiers - Blood Vs. Charli XCX - Backseat
442. FKA Twigs - sad day Vs. Kendrick Lamar feat. Jay Rock - Money Trees
443. Spinvis - Artis Vs. Angus & Julia Stone - Heart Beats Slow
444. Beastie Boys ft. Santigold - Don't Play No Game That I Can't Win Vs. Kendrick Lamar feat. MC Eiht - m.A.A.d. city
445. Mashrou' Leila - Maghawir Vs. Jan Swerts - Ik Had Je Nooit Alleen Mogen Laten, Becky.
446. Holy Holy - Frida Vs. Susanne Sundfør - Undercover
447. Taylor Swift - New Romantics Vs. Cigarettes After Sex - K.
448. Maud Geffray - 1994 Vs. Blood Orange - Augustine
449. Floating Points - Ratio Vs. Nas feat. Amy Winehouse - Cherry Wine
450 Belle And Sebastian - Nobody's Empire Vs. Anderson .Paak feat. ScHoolboy Q - Am I Wrong?
451. Arcade Fire - Suburban War Vs. Public Service Broadcasting - Go!
452. Avalon Emerson - One More Fluorescent Rush Vs. PJ Harvey - The Words That Maketh Murder
453. Allo Darlin' - We Come from the Same Place Vs. Joseph Arthur - I Used To Know How To Walk On Water
454. Charli XCX - You (Ha Ha Ha) Vs. Yeasayer - O.N.E.

441. Algiers - Blood Vs. Charli XCX - Backseat

1-1

442. FKA Twigs - sad day Vs. Kendrick Lamar feat. Jay Rock - Money Trees

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.