Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 18 april 2024, 20:02 uur
4-6
546. Foster The People - Pumped Up Kicks Vs. Miranda Lambert - Vice
0-1
546. Foster The People - Pumped Up Kicks Vs. Miranda Lambert - Vice
0-1
0
geplaatst: 18 april 2024, 20:36 uur
547. Godspeed You! Black Emperor - Mladic Vs. Jessie Ware - Wildest Moments
Onmogelijk dit. Allebei geniaal, maar compleet anders.
0-1 dan maar
Onmogelijk dit. Allebei geniaal, maar compleet anders.
0-1 dan maar
0
geplaatst: 18 april 2024, 20:59 uur
548. Haken - The Cockroach King Vs. Danny Vera - Rollercoaster
0
geplaatst: 18 april 2024, 22:09 uur
1-4
Stel idioten. Hebben jullie überhaupt naar Haken geluisterd? Je gaat me niet vertellen dat een hedendaagse progrockklassieker gaat verliezen van een afgezaagd zaadnummer van Vera.
Stel idioten. Hebben jullie überhaupt naar Haken geluisterd? Je gaat me niet vertellen dat een hedendaagse progrockklassieker gaat verliezen van een afgezaagd zaadnummer van Vera.
1
geplaatst: 18 april 2024, 22:33 uur
ABDrums schreef:
Beetje dimmen, ik heb niet gestemd en dit specifieke nummer van Haken niet beluisterd, maar wat ik ken van de band, vind ik vrij vervelend. Grote kans dat mijn stem ook naar Vera was gegaan. Maakt mij nog geen idioot.
1
geplaatst: 18 april 2024, 22:37 uur
ABDrums schreef:
1-4
1-4
Die vocalen van Haken zijn al even zaaddodend als die van ome Danny. Tenenkrommend.
Mladic though

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.