MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O. #2

zoeken in:
Bij Muziek > Muziekgames > De Grote 10's K.O.:

93. Broken Bells - The High Road Vs. dEUS - One Thing About Waves

1-0

SanderT schreef:
(quote)

Omdat die volgens velen beter is dan de albumversie

Het verschil is wel heel minimaal.

Ik kan me herinneren dat Grimes op twitter (?) zei dat ze de source files van die track kwijt was geraakt. Blijkbaar heeft ze die files toch nog teruggevonden, of ze heeft de track wel heel knap van de grond af opnieuw weten te maken.

Ik ben het er trouwens mee eens dat veel gelekte tracks in de allerlaatste fase nog wat onnodige belletjes en toetertjes toegevoegd krijgen, maar die maken het maar zelden beter.
(Zie ook "Making Friends" van Mew.)

Rondje zit er alweer bijna op

94. Sufjan Stevens - Wallowa Lake monster Vs. Agnes Obel - Riverside
95. The Innocence Mission - On Your Side Vs. Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton - Can't Hold Us
96. The Luxembourg Signal - Laura Palmer Vs. The National - Bloodbuzz Ohio

94. Sufjan Stevens - Wallowa Lake monster Vs. Agnes Obel - Riverside

0-1

4-7

95. The Innocence Mission - On Your Side Vs. Macklemore & Ryan Lewis feat. Ray Dalton - Can't Hold Us

Gast
geplaatst: vandaag om 22:16 uur

geplaatst: vandaag om 22:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.