Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O. #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2024, 00:45 uur
Koenr schreef:
Oostende zit nog in de race : )
Oostende zit nog in de race : )
Ik achtte kom terug kansrijker;)
1
geplaatst: 22 augustus 2024, 00:47 uur
Ah, echt? Op basis van wat? Ik dacht dat Oostende veruit het populairste nummer van dat album was, maar misschien is mijn visie wat gekleurd, want het is ook mijn favoriet (samen met Club Insomnia),
1
geplaatst: 22 augustus 2024, 00:51 uur
Koenr schreef:
Ah, echt? Op basis van wat? Ik dacht dat Oostende veruit het populairste nummer van dat album was, maar misschien is mijn visie wat gekleurd, want het is ook mijn favoriet (samen met Club Insomnia),
Kom Terug is in ieder geval zonder twijfel zijn mainstream meest bekende nummer, op 506 in de Top 2000. Kom Terug is ook zijn enige nummer uit de 10's dat destijds de hitlijst (Single Top 100) heeft gehaald. Ik herinner me zelfs dat ik hem destijds af en toe op Radio 538 hoorde in de middagshow
0
geplaatst: 22 augustus 2024, 00:54 uur
SanderT schreef:
Kom Terug is in ieder geval zonder twijfel zijn mainstream meest bekende nummer, op 506 in de Top 2000. Kom Terug is ook zijn enige nummer uit de 10's dat destijds de hitlijst (Single Top 100) heeft gehaald. Ik herinner me zelfs dat ik hem destijds af en toe op Radio 538 hoorde in de middagshow
(quote)
Tnx! Goed om te weten, ik had geen idee dat dit nummer zo breed gedragen werd. Heb het verder ook nog nooit ergens in een wat meer mainstream-setting voorbij horen komen.
0
geplaatst: 22 augustus 2024, 08:56 uur
9-3
9. Arcade Fire - The Suburbs Vs. Lana Del Rey - Summertime Sadness
1-0
9. Arcade Fire - The Suburbs Vs. Lana Del Rey - Summertime Sadness
1-0
* denotes required fields.