MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

2-3
Potentiële winnaar, wat een goed nummer zeg! Op wie stemt Johnny Marr eigenlijk?

Fathead schreef:
2-3
Potentiële winnaar, wat een goed nummer zeg! Op wie stemt Johnny Marr eigenlijk?

Fuifje, potentiële winnaar

Staat nu 3-2. Fathead stemt op onbegrijpelijke wijze niet op Fuifje.

4-2, inderdaad een potentiële winnaar.

Johnny Marr schreef:
Staat nu 3-2. Fathead stemt op onbegrijpelijke wijze niet op Fuifje.

Robert Pater is ernst, Fuifje is een parodie - lachen om de volksmuziek. Pater heeft echt iets te vertellen.

5-4

167. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen (2021) vs. Marianne Weber & Frans Bauer - De Regenboog (1997)

1-0

3-0

Veel makkelijker wordt het niet

Arrie doet een johan de wittje.

6-0

168. Helene Fischer - Atemlos durch die Nacht (2013) vs. Stepherd & Skinto - Brak Obama (2015)

0-1

En Johnny Marr doet een dubbel Johnny Marrtje

1-1

DjFrankie (moderator)
2-2

169. Guus Meeuwis - Proosten (2007) vs. Rein Mercha - Ik Wil Met Jou Mijn Leven Delen (2007)

0-0

170. Kraantje Pappie feat. MC Jiggy Djé - Feesttent (2014) vs. Lucas Bos - PAK ALLES (Holland Nummer 1) (2024)

Gast
geplaatst: vandaag om 17:21 uur

geplaatst: vandaag om 17:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.