MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:
175. Marjolein - Luister naar M'n Hart (2006) vs. Donnie & René Froger - Bon Gepakt (2021)

0-1

1-1 voor de underdog

1-2

jordidj1 schreef:
174. Marco Schuitmaker - Engelbewaarder (2022) vs. De Boswachters - Het Bananenlied (1998)

4-0 namens PBH

Johnny Marr maak jij 'm af, wannabe PBH?

Nu wil ik niet de plek van de spelleiding innemen en geloof ik ook niet dat deze battle anders een andere uitkomst zou hebben gehad, maar namens drie anderen stemmen (waarvan ik er één zelfs nog nooit in dit topic heb gezien) lijkt me niet helemaal de bedoeling? Ik geloof best dat alle PBH-leden zo zouden stemmen maar dit spel gaat er ook om dat je op het juiste moment je stem uitbrengt

Kom niet aan Jordi of je komt aan mij! Hoofdelijke stemming geweest, democratischer kan het niet. Het volk heeft gesproken

ik stem trouwens blind tegen Marjolein

1-3

namens de rest van PBH:

1-5

176. Robert Pater - Jaren Komen Jaren Gaan (2023) vs. Wim Soutaer - Allemaal (2001)

123poetertjes schreef:
Kom niet aan Jordi of je komt aan mij! Hoofdelijke stemming geweest, democratischer kan het niet. Het volk heeft gesproken

Ik geloof best dat jullie allemaal zo gestemd hebben, maar dit spel gaat er ook om dat je op het juiste moment aanwezig bent om te stemmen. Op deze manier ontneem je anderen de kans om te stemmen. In dit geval geloof ik het verder wel omdat de uitslag me toch wel duidelijk lijkt maar als het mijn favoriete nummer was dat de dupe was dan had je wel een kwade aan me gehad. Als we dit voortaan altijd toestaan kunnen jullie net zo goed met PBH alvast alle uitslagen van tevoren bepalen en nog één iemand zoeken om die uitslag te bevestigen

SanderT dit is één avond met een paar battles, niet te serieus nemen dus De hele insteek van deze knock-out was voor mij ook allesbehalve serieus. Gewoon voor de fun

PBH is het overigens lang niet altijd met elkaar eens wat het beste nummer is

2-3

3 5

we komen samen in het zelfde verhaal
En we genieten van t leven, allemaal!

Wel team Sander in deze. Zelfs als de Ko niet te serieus is kun je niet ineens 4 stemmen met 1 account uitbrengen. Je ontneemt bovendien tegenstemmers de tijd hun stem uit te brengen als je met 1 account 4 stemmen uitbrengt

177. Metejoor & Emma Heesters - Rendez-Vous (2021) vs. LIONSTORM - Vies (2020)

2-0 namens PJH
Plastic Jangle House

178. Van Dik Hout - Stil in Mij (1994) vs. Clouseau - Passie (1995)

0 1 allebei te goed voor dit spel

Gast
geplaatst: vandaag om 10:43 uur

geplaatst: vandaag om 10:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.