MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:
4 -3

Monique is een stomme wappie

Je stemt toch op de meezingbaarheid en de catchiness van het liedje, niet op andere randzaken?

Gretz schreef:
Je stemt toch op de meezingbaarheid en de catchiness van het liedje, niet op andere randzaken?

Als iemand duidelijk een wappie iis, weegt dat zwaar mee voor mij ja.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Als iemand duidelijk een wappie iis, weegt dat zwaar mee voor mij ja.

Dat laat ik zelf meestal enkel meewegen als de muziek ook beroerd tot vrij kut is, zoals die van Douwe Bob en Lange Frans

Maar goed, iedereen is daar vrij in om een persoonlijke keuze te maken hehe. ik wist tot net niet dat Monique wappie is geworden, goed om te weten

Gretz schreef:
(quote)

Dat laat ik zelf meestal enkel meewegen als de muziek ook beroerd tot vrij kut is, zoals die van Douwe Bob en Lange Frans

Maar goed, iedereen is daar vrij in om een persoonlijke keuze te maken hehe. ik wist tot net niet dat Monique wappie is geworden, goed om te weten

Het heeft een wat persoonlijke link zoals je wellicht begrijpt. Hebben behoorlijk wat artiesten afgedaan om die reden

vs.

180. Willem Barth - Aan Alle Mooie Meiden (2015) vs. Milan Milano - Voel Je Dan Niet? (2013)

3-3 (beslissende stem gezocht)

181. Monique Smit - Wild (2007) vs. Django Wagner - Die Mooie Ogen (Hebben Mij Bedrogen) (2011)

4-3

180. Willem Barth - Aan Alle Mooie Meiden (2015) vs. Milan Milano - Voel Je Dan Niet? (2013)

4-3

181. Monique Smit - Wild (2007) vs. Django Wagner - Die Mooie Ogen (Hebben Mij Bedrogen) (2011)

5-3

182. Guus Meeuwis & Vagant - Per Spoor (Kedeng Kedeng) (1996) vs. Hang Youth - BELASTINGDIENST (2015)

1-0

5-2

vs.

183. XINK - De Vriendschapsband (2004) vs. Kenny B - Parijs (2015)

0-1

Eerste nog gehoord op London Calling Antwerpen, niet best

Praat Nederlands met me Arno

Die eerste ken ik niet maar mijn god wat haat ik dat tweede nummers. Ik ga zo die eerste luisteren maar ik stem alvast.

1-1

Edit: oké laat maar.

0-2

2-1

Het staat
1-2

184. Gene Thomas - Voor Haar (2004) vs. Nick & Simon - Spaanse Duif (2006)

Twee nummers uit blik, zelfde akkoordenschema en allebei oninteressant.

3-2

*bump

Gast
geplaatst: vandaag om 10:43 uur

geplaatst: vandaag om 10:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.