MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:
5-3

18. MEROL - vol (2022) vs. Skik - Op Fietse (1997)

1-0

1-1

Van de Boom door, wat een drama...

2 1 merol is geweldig

2-2

Jammerlijke loting

Fathead schreef:
1-1

Van de Boom door, wat een drama...

Lekkere meezinger zoals het topic heet

19. Ancora - Word Zeeman (2015) vs. Zanger Rinus - Met Marlous Onder de Douche (2009)

20. Barbara Dex - Waar Moet Ik Heen Zonder Jou (2018) vs. Willem Huisman - Hey Schat (2022)

Wat een meuk allemaal zeg waar haal je dit allemaal vandaan Geert

jordidj1 schreef:
Wat een meuk allemaal zeg waar haal je dit allemaal vandaan Geert

Ook mijn gedachte. Hoezo open je vrijwillig deze beerput?

Titmeister schreef:
(quote)

Geert gaat maar 1x per jaar naar the national en maakt daar zoveel foto's dat ie t hele jaar kan doen alsof ie ze 25 keer ziet maar ondertussen zit ie gewoon lekker bij t megapiratenfestijn

Titmeister schreef:
(quote)

TBH: ik wou mijn algemene kennis van de Nederlandstalige (meezing)hits wat verbeteren in de hoop dat het nog eens van pas gaat komen bij een popquiz (vandaar dat ik de jaartallen er ook bij heb geplaatst, dan kan ik ze makkelijker onthouden). Het was wel even afzien met een avond voorbereiden, maar ik had mezelf verplicht om tot 512 nummers te geraken.

Verder ook wel benieuwd welke nummers in het genre door de MuMe-snobs aka connaisseurs ook nog redelijk goed gemaakt worden

Deze gast studeert voor een popquiz

Ik vermaak me overigens prima met deze KO, daar is mijn smaak wel kut genoeg voor. Thanks Geert

Gretz schreef:
Verder ook wel benieuwd welke nummers in het genre door de MuMe-snobs aka connaisseurs ook nog redelijk goed gemaakt worden

Ja dat vind ik ook wel een geinig sociaal experiment, dus ik blijf hier wel hangen. en stiekem zit er ook nog wel muziek tussen die ik leuk vind, zo kut is mijn smaak ook wel.

21. Dries Roelvink - Ik Kom Eraan (Route du Soleil) (2007) vs. Lucas Bos - Aan De Amsterdamse Grachten (2023)

Toch liever Dries' doorbraakhit dan een slechte cover 1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 09:42 uur

geplaatst: vandaag om 09:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.