MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

226. Jan Smit - Als de Morgen Is Gekomen (2006) vs. De Stoopjes - De Achtbaan (2011)

1-0

4-1
Eerst luisteren mensen, Achtbaan is een klassiekertje nondedzju. Andere is Wehkamp-meuk.

5-2 toch leukere herinneringen aan deze Jan, sorry Fathead

227. Lucky Fonz III - Ik Heb een Meisje (2010) vs. The Opposites - Slapeloze Nachten (2013)

1-0

Een echte jordidj1 battle

Pfoehh dit is een 1/8 finale maar Opposites is een kandidaat winnaar in dit veld. 1-1

228. Guus Meeuwis & Vagant - 't Dondert en 't Bliksemt (1997) vs. Jaman - Spoken Bestaan Niet (2014)

0-1

Allebei echt wanstaltig kut, bijna niet te doen om hier tussen te kiezen. Mogen allebei ASAP eruit.

2-2 altijd Guus kiezen

Johnny Marr schreef:
228. Guus Meeuwis & Vagant - 't Dondert en 't Bliksemt (1997) vs. Jaman - Spoken Bestaan Niet (2014)

0-1

Allebei echt wanstaltig kut, bijna niet te doen om hier tussen te kiezen. Mogen allebei ASAP eruit.

Die van Jaman is wel heel erg, waar haal je al die drek vandaan Gretz

229. Wimmie Bouma - De Ring Die Jij Draagt (2013) vs. John West - Nog Ééntje voor Ik Ga (2018)

Arrie schreef:
(quote)

Die van Jaman is wel heel erg, waar haal je al die drek vandaan Gretz

Weet ik al niet meer, waarschijnlijk ergens uit een Spotifylijst geplukt

Gast
geplaatst: vandaag om 13:56 uur

geplaatst: vandaag om 13:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.