MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

4-2

5-2

111. Clouseau - Passie (1995) vs. Willem Huisman - Hey Schat (2022)

0-0

1-0

3-0

Bump

4-0

112. Jannes - Ik Wil ‘n Boerenmeid (2012) vs. OBZ - Ik Ben Kachel (2020)

0-1

0-2

Emma Strijder

Emma Heesters weet niet zeker of ze volgende verjaardag haalt: 'Als ik daaraan denk, dirigeer ik mezelf terug'.

Alles Wordt Beter

Te hopen dat de DAB+ hier en in de Top 2000 haar nog lang bespaard blijft.

Na Ronde 2 komt er een dubbele tussenronde om het deelnemersveld uit te breiden (uiteindelijk 32 nummers die de 128 joinen die zich al eerder gekwalificeerd hebben) . Iets te veel kleppers die sinds augustus 2024 zijn uitgekomen en het verdienen om ook te mogen strijden

0-5

Mijn jongste (2) heeft moeite met groen en blauw van elkaar te onderscheiden, maar zingt wel het refrein van Ik Ben Kachel woord voor woord mee

Gretz schreef:
Emma Strijder

Emma Heesters weet niet zeker of ze volgende verjaardag haalt: 'Als ik daaraan denk, dirigeer ik mezelf terug'.

Alles Wordt Beter
(embed)
Te hopen dat de DAB+ hier en in de Top 2000 haar nog lang bespaard blijft.

Heftig hoop het van harte idd

113. Lisa, Amy & Shelley - Fout Ventje (2011) vs. Sander Kwarten - Geen Twijfel (2017)

1-0

2-0

4-0

Waar is Joren999 dan?

5-0 uiteraard

114. Kafke - Springen (2018) vs. PartyfrieX, Schorre Chef & MC Vals - Ik Moet Zuipen! (2017)

0-1

1-1

De finale.

2-2

3-4

Bump

Gast
geplaatst: vandaag om 09:43 uur

geplaatst: vandaag om 09:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.