Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 19 april 2025, 20:09 uur
Gretz schreef:
160 -> 80, waarna we met 208 verder gaan. In de Tussenronde keren ook een aantal lucky losers terug die onfortuinlijk hebben verloren eerder in het spel.
Deze Tussenronde gaat dus pas van start nadat battle 128 gespeeld is.
Tussenronde:
1. Sven Versteeg & Likke Pêhp - Blikkendag (2024) vs. Ammar & Snelle - De Laatste (2022)
(quote)
160 -> 80, waarna we met 208 verder gaan. In de Tussenronde keren ook een aantal lucky losers terug die onfortuinlijk hebben verloren eerder in het spel.
Deze Tussenronde gaat dus pas van start nadat battle 128 gespeeld is.
Tussenronde:
1. Sven Versteeg & Likke Pêhp - Blikkendag (2024) vs. Ammar & Snelle - De Laatste (2022)
Er gloort dus weer hoop voor Blikkendag. Mannen gooi die blikken maar koud!
0
geplaatst: 19 april 2025, 20:12 uur
Arrie schreef:
Part of the game, toch? Met als onfortuinlijk verliezen.
Wat mij betreft gaan we gewoon door met wat er over is maar wie ben ik.
(quote)
Part of the game, toch? Met als onfortuinlijk verliezen.
Wat mij betreft gaan we gewoon door met wat er over is maar wie ben ik.
Ja, normaal part of the game. Maar voor een evenwichtige tussenronde leek het me beter om de voornaamste pechvogels (zeker die met een enorm aantal streams) een tweede kans te geven. Uiteindelijk is de weg naar de finale nog lang.
Deze K.O. is dus iets anders dan de standaardversie. Na Ronde 4 volgen er nog 12 lucky losers, en daarna is het klaar met de abnormaliteiten
0
geplaatst: 19 april 2025, 21:00 uur
De stand is:
118. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen (2021) vs. Dio feat. Sef - Tijdmachine (2008)
2-2
118. Mart Hoogkamer - Ik Ga Zwemmen (2021) vs. Dio feat. Sef - Tijdmachine (2008)
2-2
0
geplaatst: 19 april 2025, 23:32 uur
119. Ome Henk - Op de Camping (1995) vs. Rein Mercha - Ik Wil Met Jou Mijn Leven Delen (2007)
1-0
1-0
0
geplaatst: 20 april 2025, 08:38 uur
120. Kabouter Plop - Kabouterdans (2000) vs. The Opposites feat Sef & Gers Pardoel - Broodje Bakpao (2009)
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 april 2025, 13:02 uur
121. Quido van de Graaf - Langer Blijven (2024) vs. Donnie & Frans Duijts - Koffie of Thee (2023)
1-0
1-0
2
geplaatst: 20 april 2025, 20:24 uur
Op één avond Samuel Welten, Emma Heesters, Martijn Fischer, Mart Hoogkamer, Tino Martin en Kris Kross Amsterdam zien voor een prikkie. Geen slechte deal toch johan de witt? Lingepopje ik ben je 
Wel jammer dat ik Sven Versteeg, Billy Dans, Django Wagner, Robert van Hemert en Wesly Bronckhorst moest missen omdat de hoge heren uit Zeist zo onnodig moeten schuiven met het competitieschema. Datvindjeleukhe Rudi S
https://i.vgy.me/0Nyhva.png

Wel jammer dat ik Sven Versteeg, Billy Dans, Django Wagner, Robert van Hemert en Wesly Bronckhorst moest missen omdat de hoge heren uit Zeist zo onnodig moeten schuiven met het competitieschema. Datvindjeleukhe Rudi S
https://i.vgy.me/0Nyhva.png
1
geplaatst: 20 april 2025, 21:52 uur
0
geplaatst: 20 april 2025, 23:18 uur
Gretz schreef:
Op één avond Samuel Welten, Emma Heesters, Martijn Fischer, Mart Hoogkamer, Tino Martin en Kris Kross Amsterdam zien voor een prikkie. Geen slechte deal toch johan de witt? Lingepopje ik ben je
(afbeelding)

(afbeelding)
Lol, dat is hier heel dichtbij. Zijn wel paar vrienden naartoe maar zelf toch maar voor gepast

1
geplaatst: 20 april 2025, 23:19 uur
Johnny Marrissey schreef:
Lol, dat is hier heel dichtbij. Zijn wel paar vrienden naartoe maar zelf toch maar voor gepast
(quote)
Lingewaard ja, als Sven Versteeg in de avond had opgetreden zou je ook nog wel hebben uitgenodigd. Last minute kaartje vooral voor Emma gekocht (en een beetje voor Samuel Heesters). De rest was niet veel soeps

Edit: en ook niet echt m'n festivalpubliek. Maar Emma's eerste optreden in lange tijd was het allemaal waard

* denotes required fields.