MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

128. Chibi Ichigo feat. Jan Paternoster - GRACHT (2022) vs. Raymon Hermans - Fenomeen (2017)

1-0

129. Henk Dissel - Stap voor Stap (2016) vs. Sidney Jr. - Helemaal Lijp Met M'n Shisha Pijp (2021)

1-0

vs.

Geert vroeg of ik nog nominaties had voor later in de ronde.

René Le Blanc - If I Tell You
Swifty Official - Dakterras
Jochem Myjer - Nog ééntje dan
Yevgueni - Nieuwe Meisjes
Rob de Nijs - Dag Zuster Ursela

René mag helaas niet meedoen, dat nummer is te Engels. Moet ergens een grens trekken.

En Bailar Gasolina valt ook af

130. Stefan en Sean feat Bram Krikke - Inham (2023) vs. John West & Lange Frans - Lekkerding (2016)

1-0

2-2

Gretz schreef:

Hater

Gretz schreef:
René mag helaas niet meedoen, dat nummer is te Engels. Moet ergens een grens trekken.

Ohh en Atemlos durch die nacht dan? Op basis daarvan concludeerde ik dat Engelstalig wel mocht. En ik ben bang dat Rob de Nijs te oud is zeker?

Net overlegd met Gretz en Bailar de gasolina mag gewoon meedoen

De eeuwig voortdurende meezingers KO

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ohh en Atemlos durch die nacht dan? Op basis daarvan concludeerde ik dat Engelstalig wel mocht. En ik ben bang dat Rob de Nijs te oud is zeker?

De insteek toen mijn idee vorig jaar opborrelde was Nederlands én Duits. Geen Engelstalige nummers omdat we anders helemaal veel kandidaten hebben

Beslissende stem?

Gretz schreef:
Beslissende stem?

Ok, Bailar de gasolina mag meedoen

Gretz schreef:
(quote)

De insteek toen mijn idee vorig jaar opborrelde was Nederlands én Duits. Geen Engelstalige nummers omdat we anders helemaal veel kandidaten hebben

Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert dan?

130. Stefan en Sean feat Bram Krikke - Inham (2023) vs. John West & Lange Frans - Lekkerding (2016)

3-3

131. Ferrry Bouman - King van de Camping (2024) vs. Dennis van Dam - Marijke (2024)

1-0

Hu

1-1

Strakke accordeon en dan Mamamarijke ik wil zo graag naar jou kijken

Gast
geplaatst: vandaag om 13:21 uur

geplaatst: vandaag om 13:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.