MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

Jongens plaats ff nieuwe battles. Loopt de hele tijd spaak bij dezelfde mensen. Ze staan letterlijk op de vorige pagina.

45. René Froger & Billy Dans - De Stad (2024) vs. Zanger Rinus, Ronnie Ruysdael & Deborah - Eet Veel Bananen (2012)

Ken De Stad niet. Maar slechter dan Eet Veel Bananen zal het niet zijn.

1-0

Scorpion_21 schreef:
Jongens plaats ff nieuwe battles. Loopt de hele tijd spaak bij dezelfde mensen. Ze staan letterlijk op de vorige pagina.

Ik quote dit nog maar eens

46. Henk Dissel - Stap voor Stap (2016) vs. Melissa van de Vin - Avanti (2014)

Nu pas deze legendarische Duits-Nederlandse zomerhit teruggevonden en opnieuw op JijBuis gezet, anders had ie mooi in de tussenronde mogen instromen.

Simone Sandammeer

Hoe kan ik Lenteblomme van Bok Van Blerk nu over het hoofd hebben gezien Zeg er eens wat van, Poeha

46. Henk Dissel - Stap voor Stap (2016) vs. Melissa van de Vin - Avanti (2014)

0-1

Avanti instant classic

Wie-o wie?

Gretz schreef:
Wie-o wie?

Avanti.

47. MEAU - Dat Heb Jij Gedaan (2021) vs. Aukje Fijn - Tranen van Verdriet (2024)

0-1

2-3

No

3-3

Je hebt me beschadigd Gretz
Met de pijn van je verzopen daden trane van verdriet

Gast
geplaatst: vandaag om 23:33 uur

geplaatst: vandaag om 23:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.