MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:

3-3

Ha ha, fout ventje gemist ( kende ik niet) misschien geen echte meezinger maar best geniaal

Rudi S schreef:
3-3

Ha ha, fout ventje gemist ( kende ik niet) misschien geen echte meezinger maar best geniaal

True, maar toch verdenk ik er veel users van om deze klepper luidkeels mee te zingen als ie weer eens voorbij komt in DWT afterparty

4-3

jordidj1 alert!! jordidj1 alert!!

Mijn buurman kwam ooit een keer katsbezopen thuis met carnaval. Thuis begon hij midden in de nacht zeker 20 minuten de Toreador te schreeuwen. Dit was geen pretje, maar wel een echte meezinger! Derhalve:

4-5

75. Jan Biggel - Lilluke Linda (2023) vs. Alex - Een Bossie Rooie Rozen (2000)

3-1 allebei leuk

4-5

Die kop van Biggel. Hoe kun je zo'n lilluke kop hebben

76. Marco Schuitmaker - Kom Laat Je Horen (2018) vs. Even Tot Hier - Overal Zijn Zij Dus (Thuiswerken) (2020)

0-1

vs.

1-2

Deze blijft zo leuk. En fijn dat De Toreador gewoon door is. Zou vrij bizar zijn als die in een spel als dit in ronde 1 zou sneuvelen.

5-3

Puur als tegenstem tegen het andere nummer, aan die tijd hoef ik niet herinnerd te worden en al helemaal niet in een meezinger-competitie

77. Dick Fijn - Gewoon een Trucker (2018) vs. Raymon Hermans - M'n Favoriet (2017)

Gast
geplaatst: vandaag om 18:20 uur

geplaatst: vandaag om 18:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.