MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:
Nou, begint gelijk goed met Sharon van Etten

Lekker niveau tot nu toe, alleen Ting Tings mag er wel uit. Maar goed dat Danny Brown terug is en ook Low is schitterend natuurlijk.

Voor wie er zin in heeft, hier is de Orinoco chat: Kiwi IRC - web.libera.chat

herman schreef:
Lekker niveau tot nu toe, alleen Ting Tings mag er wel uit. Maar goed dat Danny Brown terug is en ook Low is schitterend natuurlijk.

Je hebt Ting Tings en Low omgewisseld

Veel plezier allen met het mooiste weekend van het jaar

Vanavond weinig tijd om hier te posten. Ben bij een concert van m’n favoriete zanger in een idyllische kerk in Brussel.

Hopelijk vannacht genoeg tijd om 4,5 uur aan muziek terug te luisteren en dan in de ochtend door.

En morgenavond en zondagavond had je ook nog Matt Berninger toch? Kom je ook nog aan slapen toe dit weekend Gretz?

Veel plezier mensen, ga weinig meekrijgen maar geniet ervan!

Onweerwolf
Zo, lekker lijstje wel.

Klinkt wel leuk jah

Onweerwolf
https://i.vgy.me/mCmeFX.png

Noot: Voor #398 is Jamie xx Feat. Honey Dijon - Baddy on the Floor gedraaid. Deze staat hoger in de lijst en is omgewisseld met Jamie xx & Robyn - Life. Dit is 100% mijn schuld door een stomme handmatige fout. Ik ga ervan uit dat Life alsnog wordt gedraaid op de plek waar Baddy on the Floor staat.

Ten tijde van de release van Hurricane Laughter heette Fontaines D.C. strikt genomen nog Fontaines.

Verder mooi rijtje, ben vooral verheugd met de entree van Library Card.

Onweerwolf
herman schreef:
Ten tijde van de release van Hurricane Laughter heette Fontaines D.C. strikt genomen nog Fontaines.

Verder mooi rijtje, ben vooral verheugd met de entree van Library Card.

Ik pas het aan.

Heerlijk hoor, al die fijne tracks achter elkaar op de radio! Morgen vanaf 9 uur mag ik weer verder presenteren, dus ik duik snel mijn bed in (en hoop er dan dus iets vlotter dan Morrissey weer uit te komen)

Onweerwolf
STEMBUS GESLOTEN!

Onweerwolf
We zijn weer los mensen.

Luisteren en chatten via: Orinoco Radio - orinocoradio.nl

Met de bro's op vakantie

Billions

EDIT: Volgens mij is dat mijn enige nominatie dit jaar die het gehaald heeft

In mijn model kijk ik dit jaar niet alleen naar de stemmen per nummer, maar ik kijk ook naar de samenhang van de stemmen over alle nummers. De reden daarvoor is dat er nog wel eens wat data mist bij users die niet altijd meespelen, en op deze manier kan ik altijd een onderbouwde voorspelling doen, zelfs als een user nooit op een specifiek nummer heeft gestemd.

Daar komen leuke lijstjes uit rollen. Dit zijn de finalisten met de hoogste samenhang in de reguliere ladders:

1. Tame Impala - Let It Happen en Tame Impala - The Less I Know The Better
2. A Tribe Called Quest - We The People.... en Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito
3. Bicep - Glue en Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito
4. A Tribe Called Quest - We The People.... en Bicep - Glue
5. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine en Little Simz - Introvert
6. The War On Drugs - Pain en The War On Drugs - Thinking Of A Place
7. DIIV - Blankenship en Slowdive - Sugar For The Pill
8. Julia Holter - Feel You en Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito
9. Sam Fender - Seventeen Going Under en The War On Drugs - Pain
10. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine en Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito

En dit zijn de nummers met de minste samenhang

1. Eefje De Visser - Scheef en The War On Drugs - Thinking Of A Place
2. Eefje De Visser - Scheef en Sam Fender - Seventeen Going Under
3. Eefje De Visser - Scheef en The War On Drugs - Pain
4. Eefje De Visser - Scheef en The National - The System Only Dreams In Total Darkness
5. Sam Fender - Seventeen Going Under en Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito
6. A Tribe Called Quest - We The People.... en The National - The System Only Dreams In Total Darkness
7. Julia Holter - Feel You en Sam Fender - Seventeen Going Under
8. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito en The National - The System Only Dreams In Total Darkness
9. A Tribe Called Quest - We The People.... en Sam Fender - Seventeen Going Under
10. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito en The War On Drugs - Thinking Of A Place

Kan niet anders dan dat dumb_helicopter een groot fan van TWOD is!

De gehele top 4 die het meest afwijkt van Eefje staat inderdaad mooi in mijn lijstje te blinken

#NowPlaying ♡
Suffe Jan
https://f4.bcbits.com/img/a2888790317_16.jpg

SanderT schreef:

4. Eefje De Visser - Scheef en The National - The System Only Dreams In Total Darkness

HOE DAN

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.