MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:
Onweerwolf

Onweerwolf

Onweerwolf
Het Favvie blijft verrassend achter. Fontaines D.C. wordt wel afgeslacht dit jaar zeg.

Onweerwolf

Onweerwolf
Oei, de bitch is duidelijk in vorm dit jaar..

Onweerwolf

Onweerwolf
Toch weer Kiwanuka aan kop...

Deze Kiwanuka mag de zooi wel winnen.

Onweerwolf

Mijn model past zich ca 5 minuten na ieder lijstje aan op basis van de laatste informatie. Ik zal dit topic er niet mee volspammen, maar de geïnteresseerde kan het volgen op Witte Trui: Voorspelling finale - wittetrui.blogspot.com

Edit: voor teruglezers uit de toekomst: dit is dus spoilergevoelig omdat het uiteindelijk zal updaten naar de werkelijke stand

Onweerwolf
SanderT schreef:
Mijn model past zich ca 5 minuten na ieder lijstje aan op basis van de laatste informatie

Ja, zo kan ik het ook..

The Spoils als winnaar zou nog eens een mooie verrassing zijn

Onweerwolf
En omdat Excel weer eens de boel heeft verprutst nemen we nu zo'n 70 minuten lijstjespauze. Meneer kan namelijk niet omgaan met tijdseenheden op- of aftrekken.

Mij zie je sowieso niet meer vanavond want om 22:10 neemt niemand minder dan Porcupine Head het over. Die gaat dan het lijstje posten van........ Johnny Marr!

Onweerwolf schreef:
En omdat Excel weer eens de boel heeft verprutst nemen we nu zo'n 70 minuten lijstjespauze. Meneer kan namelijk niet omgaan met tijdseenheden op- of aftrekken.

Mij zie je sowieso niet meer vanavond want om 22:10 neemt niemand minder dan Porcupine Head het over. Die gaat dan het lijstje posten van........ Johnny Marr!

AAAAAAA

Onweerwolf schreef:
Het Favvie blijft verrassend achter. Fontaines D.C. wordt wel afgeslacht dit jaar zeg.

Beetje te vroeg gebruld, geloof ik...

https://i.vgy.me/eZoVi0.png
Oh, kijk eens, het lijstje van mijn medeluitenant komt eraan. Coming up next: SanderT!

Onweerwolf
Verrassende koploper.

Stop the count! Zou vol tekenen voor deze eindstand.

https://i.vgy.me/ja3hgX.png
De ether schakelt zometeen over naar een van de Orinoco DJ's. Coming up next: Dim!

Zo, dit was mijn shift voor vanavond. De persoon waar jullie zojuist zijn lijstje van zagen, SanderT, neemt het zometeen van mij over en loodst jullie nog met een aantal lijstjes de nacht in. Morgenochtend ben ik weer beschikbaar voor meer lijstjes van mijn kant. Tot die tijd alvast welterusten en tot morgen.

Onweerwolf

Gast
geplaatst: vandaag om 13:17 uur

geplaatst: vandaag om 13:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.