MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:
De Kiwanuka solo-stemmers, zitten niet bepaald in het eerste kwart van de lijstjes.

#nowplaying Maccabees ook al uitzwaaialarm dit jaar. Jammer aah

zit er een systeem in de Coming up next? Of is het at random?

Onweerwolf
Random

Onweerwolf
Een van mijn 24 plekken staat nu precies op dezelfde plek in de eindstand...

https://i.vgy.me/5i6uP3.png
Coming up next: Gretz! (Wat zouden we zijn zonder zijn gifjes en afbeeldingen in dit topic.)

Zo, ik heb nu even rust. Tijd om het stokje even over te geven aan iemand anders. SanderT, you're up!

Spannend aan de top momenteel!

Tame Impala eerste en laatste zowaar.

Hopen op een eerste vrouwelijke Witte Trui-winnares

(Al hadden we natuurlijk al Régine Chassagne en Karin Dreijer in band/duo-vorm.)

Onweerwolf
Gaat Gretz nou de triomftocht van Eefje missen?

Wat mij betreft mogen we stoppen met tellen. Meer dan prima top-10!

Wat een matige tussenstand. Eigenlijk zit zowat alles dat de moeite waard is momenteel in het rechterrijtje...

De hele top-8 in mijn eigen top-11 Alleen Bicep, Big Thief en Sofia missen.

Maar goed, er gaat nog veel veranderen vrees ik.

Wow, laatste keer dat ik checkte had ik Julia Holter net van de laatste plek afgeholpen. Mooie comeback zeg!!

Wat een top 6 momenteel

We werken in shifts van een uur vandaag, dus voor het komende uur geef ik het stokje weer door aan Onweerwolf!

En ik lees in de chat dat de meest verwachte update van het jaar wel eens nakende kan zijn

Onweerwolf
OP VERZOEK VAN POEK:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.vgy.me/uPGe20.png
Coming up next: aERodynamIC!
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!

Mooi, ik ben weer gemotiveerd om volgend jaar mee te doen.

Voor de casual volger hier in het topic nog maar even een reminder: de hele lijst wordt ook uitgezonden op Orinoco Radio, daar zijn we nu bij nummer 119: Rolling Blackouts Coastal Fever - Talking Straight

Onweerwolf

Gast
geplaatst: vandaag om 01:22 uur

geplaatst: vandaag om 01:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.