Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2025, 10:29 uur
De Kiwanuka solo-stemmers, zitten niet bepaald in het eerste kwart van de lijstjes.
2
geplaatst: 14 december 2025, 10:30 uur
1
geplaatst: 14 december 2025, 10:35 uur
#nowplaying Maccabees ook al uitzwaaialarm dit jaar. Jammer aah
2
geplaatst: 14 december 2025, 10:40 uur
0
geplaatst: 14 december 2025, 10:43 uur
zit er een systeem in de Coming up next? Of is het at random?
0
Onweerwolf
geplaatst: 14 december 2025, 10:44 uur
Een van mijn 24 plekken staat nu precies op dezelfde plek in de eindstand... 

2
geplaatst: 14 december 2025, 10:50 uur
https://i.vgy.me/5i6uP3.png
Coming up next: Gretz! (Wat zouden we zijn zonder zijn gifjes en afbeeldingen in dit topic.)
Coming up next: Gretz! (Wat zouden we zijn zonder zijn gifjes en afbeeldingen in dit topic.)
0
geplaatst: 14 december 2025, 10:51 uur
Zo, ik heb nu even rust. Tijd om het stokje even over te geven aan iemand anders. SanderT, you're up!
2
geplaatst: 14 december 2025, 10:58 uur
Hopen op een eerste vrouwelijke Witte Trui-winnares 
(Al hadden we natuurlijk al Régine Chassagne en Karin Dreijer in band/duo-vorm.)

(Al hadden we natuurlijk al Régine Chassagne en Karin Dreijer in band/duo-vorm.)
1
geplaatst: 14 december 2025, 11:00 uur
0
geplaatst: 14 december 2025, 11:09 uur
Wat mij betreft mogen we stoppen met tellen. Meer dan prima top-10!
1
geplaatst: 14 december 2025, 11:20 uur
2
geplaatst: 14 december 2025, 11:30 uur
1
geplaatst: 14 december 2025, 11:41 uur
Wat een matige tussenstand. Eigenlijk zit zowat alles dat de moeite waard is momenteel in het rechterrijtje...
0
geplaatst: 14 december 2025, 11:46 uur
De hele top-8 in mijn eigen top-11
Alleen Bicep, Big Thief en Sofia missen.
Maar goed, er gaat nog veel veranderen vrees ik.
Alleen Bicep, Big Thief en Sofia missen.Maar goed, er gaat nog veel veranderen vrees ik.
0
geplaatst: 14 december 2025, 11:46 uur
Wow, laatste keer dat ik checkte had ik Julia Holter net van de laatste plek afgeholpen. Mooie comeback zeg!!
2
geplaatst: 14 december 2025, 11:50 uur
5
geplaatst: 14 december 2025, 11:53 uur
We werken in shifts van een uur vandaag, dus voor het komende uur geef ik het stokje weer door aan Onweerwolf!
En ik lees in de chat dat de meest verwachte update van het jaar wel eens nakende kan zijn
En ik lees in de chat dat de meest verwachte update van het jaar wel eens nakende kan zijn
9
Onweerwolf
geplaatst: 14 december 2025, 12:00 uur
OP VERZOEK VAN POEK:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
https://i.vgy.me/uPGe20.png
Coming up next: aERodynamIC!
NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST! NAAKT GEPOST!
https://i.vgy.me/uPGe20.png
Coming up next: aERodynamIC!
4
geplaatst: 14 december 2025, 12:09 uur
Voor de casual volger hier in het topic nog maar even een reminder: de hele lijst wordt ook uitgezonden op Orinoco Radio, daar zijn we nu bij nummer 119: Rolling Blackouts Coastal Fever - Talking Straight

* denotes required fields.