MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2025]

zoeken in:

Choconas schreef:
Sofia! Hoezo staat er geen Peruviaans vlaggetje bij haar naam? Haar enige band met Duitsland is dat ze er woont. In Berlijn om precies te zijn, zoals zoveel (buitenlandse) DJ's.

Volgend jaar Peggy Gou in de finale ook met een Duitsche vlag begrijp ik?

Onweerwolf
Choconas schreef:
(quote)

Oké, hmm, apart... Dan is Eefje dus sinds haar verhuizing naar Gent Belgisch. Dat zal dumb_helicopter vast appreciëren!

Nee.

Deze discussie gaan we nu niet opnieuw weer voeren. Zo doe ik het al 25 jaar in mijn bieb. Als je het graag anders wilt zien dan mag je dat zelf zo opstellen.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Nee.

Deze discussie gaan we nu niet opnieuw weer voeren. Zo doe ik het al 25 jaar in mijn bieb. Als je het graag anders wilt zien dan mag je dat zelf zo opstellen.

https://media.tenor.com/4O6l0BGWfeEAAAAM/borat-dancing.gif

Onweerwolf schreef:

Prima. Dan wil ik alleen nog even zeggen dat ik het net als SanderT wel heel tof zou vinden om een Peruviaans vlaggetje in de Witte Trui te zien.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Nee.

Dan doe je het wel al 25 jaar inconsequent lijkt het? Maar goed, ieder z'n systeem natuurlijk

In je bieb zowel United Kingdom, Scotland, Wales als Northern Ireland hanteren is ook niet geheel consequent

Ben ik nou de enige die nooit naar die vlaggen kijkt

01.
02.
03. Bicep - Glue (2017)
04.
05.
06.
07.
08. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito (2023)
09.
10.
11.
12. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine (2022)

Onweerwolf schreef:
(quote)

Nee.

Kijk Onweerwolf, die vlaggetjes vind ik echt niet zo boeiend hoor dus het is geen discussie, maar ik vind het wel grappig is dat je doet alsof het een regel is die je "al 25 jaar" toepast terwijl het hartstikke duidelijk is dat je gewoon wat willekeurigs doet en daar achteraf een verklaring aan geeft

Top2000 schreef:
(quote)

Raarrrr

Maar volgend jaar gaat Scheef wel ein-de-lijk debuteren in de Top2000!

Gretz schreef:
(quote)

Aaaaaaaaaaah, stiekem wist ik dat Emmely meeleest op MuMe en specifiek in dit topic en de Eefje Top 40 Countdown
Emmely de Wilt stemt voor de Top 2000 (2025) - playlist by NPO Radio 2 | Spotify - open.spotify.com

Als Eefje het haalt dankzij Emmely dan laten we haar in 2026 nog eens de Gouden RadioRing winnen
(afbeelding)

https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcWhhNmJhaDZhYnN5OHc2dDZvbTFraTA3YWF3YnRrbTlyMTByZjUzYiZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/5Ml75qcUnS6vUPu9sU/giphy.gif

jordidj1 schreef:

Nee

jordidj1 schreef:

Nee. Lekker boeien die vlaggen.

jordidj1 schreef:

Nope

Onweerwolf
SanderT schreef:
(quote)

Kijk Onweerwolf, die vlaggetjes vind ik echt niet zo boeiend hoor dus het is geen discussie, maar ik vind het wel grappig is dat je doet alsof het een regel is die je "al 25 jaar" toepast terwijl het hartstikke duidelijk is dat je gewoon wat willekeurigs doet en daar achteraf een verklaring aan geeft

Ik doe helemaal niets willekeurigs.

jordidj1 schreef:

Staan er vlaggen dan?

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik doe helemaal niets willekeurigs.

Choconas schreef:
(quote)

Oké, hmm, apart... Dan is Eefje dus sinds haar verhuizing naar Gent Belgisch. Dat zal dumb_helicopter vast appreciëren!

Zelfs al een MIA gewonnen, dan ben je pas helemaal aanvaard.

SanderT schreef:
(quote)

Ik vind het de discussie niet waard verder maar ik wil wel opmerken dat ik een Peruaans vlaggetje in de Witte Trui ontzettend vet zou vinden

Wel twee vlaggetjes in Song van het Jaar

Onweerwolf
VOOR DE DUIDELIJKHEID. Mijn aller tijden lijsten bestanden maakte ik al ruim voordat Musicmeter überhaupt werd opgericht en de data die ik er invoer is geen weergave van een of andere regel of conform een systeem. Het is de data die ik interessant vind en die deel ik omdat ik veronderstel dat anderen dat ook vinden. Als je graag geboortelandenvlaggen van artiesten wilt zien of verschillende vlaggetjes omdat ze zijn geëmigreerd tijdens hun carrière dan mag je dat zelf gaan opstellen.

1. DIIV - Blankenship (2019)
2. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine (2022)
3.
4.
5.
6. Mdou Moctar - Afrique Victime (2021)
7.
8. Bicep - Glue (2017)
9.
10.
11.
12.

13.
14. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito (2023)
15. Tame Impala - The Less I Know The Better (2015)
16.
17.
18.
19. The War On Drugs - Pain (2017)
20.
21.
22.
23.
24.

Top 2 al weg. Gaat lekker zo.

Blankenshit, slechtste nummer uit de finale

Onweerwolf schreef:
VOOR DE DUIDELIJKHEID. Mijn aller tijden lijsten bestanden maakte ik al ruim voordat Musicmeter überhaupt werd opgericht en de data die ik er invoer is geen weergave van een of andere regel of conform een systeem. Het is de data die ik interessant vind en die deel ik omdat ik veronderstel dat anderen dat ook vinden. Als je graag geboortelandenvlaggen van artiesten wilt zien of verschillende vlaggetjes omdat ze zijn geëmigreerd tijdens hun carrière dan mag je dat zelf gaan opstellen.

Ik kan al met moeite rangschikken in mijn sheet en meneer knalt er gewoon vlaggetjes in

https://media.tenor.com/WnqHQuH9TvUAAAAd/emma-wortelboer-fireworks.gif

1.
2.
3. The National - The System Only Dreams In Total Darkness (2017)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito (2023)
12.

13. Tame Impala - The Less I Know The Better (2015)
14.
15.
16.
17. DIIV - Blankenship (2019)
18. Bicep - Glue (2017)
19.
20. Mdou Moctar - Afrique Victime (2021)
21. The War On Drugs - Pain (2017)
22.
23.
24. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine (2022)

Onweerwolf
jordidj1 schreef:
(quote)

Ik kan al met moeite rangschikken in mijn sheet en meneer knalt er gewoon vlaggetjes in

Gewoon een paar simpele VBA macro's.

1. DIIV - Blankenship (2019)
2. Danger Mouse & Black Thought Feat. Michael Kiwanuka - Aquamarine (2022)
3.
4. The National - The System Only Dreams In Total Darkness (2017)
5.
6. Mdou Moctar - Afrique Victime (2021)
7.
8. Bicep - Glue (2017)
9.
10.
11.
12.

13.
14. Sofia Kourtesis - Si Te Portas Bonito (2023)
15. Tame Impala - The Less I Know The Better (2015)
16.
17.
18.
19. The War On Drugs - Pain (2017)
20.
21.
22.
23.
24.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:01 uur

geplaatst: vandaag om 05:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.