MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2025

zoeken in:
31. Flume & JPEGMAFIA ft. Ravyn Lenae - Is It Real spotify:track:3tYxKs4D1Xqyt9xR8soVdr

32. Saya Gray - SHELL ( OF A MAN ) spotify:track:79ckbJiCdKrGYPTmpFlc7u

33. Blood Abscission - I I - I

Iemand linkje? Eeuwig dank!

Geen idee hoe dat hier gaat vallen, maar ik gooi er eens iets tussen voor liefhebbers van Explosions in the Sky.

34. Clouds Indoor - Twilight spotify:track:223sjpgHVOeHsSmvJZ3RE7

En linkje voor JM:

33. Blood Abscission - I I - I spotify:track:6RPFd0ovn1ZgnrCqJleylk

35. Mark Lotterman - Is Rob Goed Genoeg? spotify:track:6EALs4mavx8AuVnHhkCVef

36. Jenny Hval - The artist is absent - 89 seconds rewrite spotify:track:2ukYn5UsXjyaTskqf8x9Xe

37. billy woods feat. Messiah Music - Golgotha spotify:track:178XJQJ0YBjQok7oItWxjE

DE EVENTUELE DERDE NOMINATIERONDE START MAANDAGAVOND OM 21:00!

Volgens RYM:
38. This Is Lorelei - Dancing In The Club (MJ Lenderman Version) spotify:track:3yxJaRI0o8rZTA8qtKHhKi

Volgens Spotify:

38. This Is Lorelei & MJ Lenderman - Dancing In The Club (MJ Lenderman Version) spotify:track:3yxJaRI0o8rZTA8qtKHhKi

(MJ Lenderman covert een nummer van This Is Lorelei)

39. Mark Ernestus' Ndagga Rhythm Force - Khadim spotify:track:07EWBGzgSVNUd9o71mb7oP

40. Squid - The Heart and Circle Round Fire spotify:track:0HPc1MRcMRf5Vf615j6qRF
41. Real Lies ft. Jessica Barden - Finding Money spotify:track:5nOCsQfMUvfPCvTx4KZiQN

Haa die hoi123, nog bedankt voor je fraaie presentatieskills! De uiteindelijk top 2 kan me wel maar zeer beperkt boeien. Maar wat blij dat Treat Mode het zo goed deed. Jammer dat zelfverklaard OG-Avalon-lover Teunnis 'm pas op de derde plaats in zijn lijst zette, dat heeft haar twee plekken gekost in de eindstand.

42. Messa - The Dress spotify:track:0FMBX2fKYN3jDzTjd32f7K

43. Nels Cline's Consentrik Quartet - The 23 spotify:track:6tEfzsFDf3mbnRbxVWhNO2

44. Lorde - What Was That spotify:track:2jNyiavSywmA472t2m6ZBz

45. Racing Mount Pleasant - Call It Easy spotify:track:6C0HB7ODf9jL7OZHyzlXi3

46. Erika de Casier - Delusional spotify:track:6M5Y8sn5cXePK58bH1WKon

Ik vond de afgelopen maandfinale in de breedte zeer sterk. Er was eigenlijk maar een nummer waar ik echt geen klik mee had en dat was de uiteindelijke winnaar. Ik zal dan ook niet op 9 september in de Tolhuistuin zijn. Maar het kaartje voor 14 oktober in Bitterzoet is wel al in the pocket

47. Ora the Molecule - Løveskatt spotify:track:3IAbOSet3kUgcFLrvWYSRT
48. Gabrielle Hope - The Hummingbird's Nest spotify:track:2SxyuR2iYiX8LWpwBOaPU8

49. Herbert & Momoko - Babystar spotify:track:5OcunBpmeye3xYjpCKPxs3

50. Florry - First it was a movie, then it was a book spotify:track:7ExHIXcOVFpQ3LexAhjl3u

51. Black Country, New Road - Nancy Tries to Take the Night spotify:track:3vtceW4EYrv3enjfz7MTff

52. Weatherday - Green Tea Seaweed Sea spotify:track:6xonjsOZoIrHaFuDw0I7dz

Arno schreef:
40. Squid - The Heart and Circle Round Fire spotify:track:0HPc1MRcMRf5Vf615j6qRF
41. Real Lies ft. Jessica Barden - Finding Money spotify:track:5nOCsQfMUvfPCvTx4KZiQN
Heart > Hearth

40. Squid - The Hearth and Circle Round Fire spotify:track:0HPc1MRcMRf5Vf615j6qRF

53. Addison Rae - High Fashion spotify:track:3m1LiSq0rio8k0yYlusWxV

54. Miki Berenyi Trio - Big I Am spotify:track:1tiVdOjwAWkRXTzElQW7gp
55. BADBADNOTGOOD & V.C.R. - Found A Light (Beale Street) spotify:track:09Btkoj4YIm36KVJqomiCE

56. Cassini and the Rings - Maple Leaf on Mars spotify:track:47AOI9jI5aERazTE3ADiOr

Dubbel vreugdesprongetje bij Addison Rae x2.
Daarmee hebben we álle tot nu toe bekende albumtracks genomineerd voor SvhJ... dit neemt Brattige vormen aan.

Choconas schreef:
54. Miki Berenyi Trio - Big I Am spotify:track:1tiVdOjwAWkRXTzElQW7gp
55. BADBADNOTGOOD & V.C.R. - Found A Light (Beale Street) spotify:track:09Btkoj4YIm36KVJqomiCE

Leuk dat je Miki B. nomineert, maar wel jammer dat je het niet combineert met de nieuwe single van Emma A!

Ik wil eigenlijk nog wat van de nieuwe Sextile nomineren, maar jullie hebben "Kids" al laten tanken, dus nou weet ik 't niet zo zeker meer.

Poek schreef:
(quote)

Leuk dat je Miki B. nomineert, maar wel jammer dat je het niet combineert met de nieuwe single van Emma A!

Die twee kunnen al jaren niet samen door één deur, dus waarschijnlijk is het beter om ze uit elkaar te houden. Maar je bedoelt zeker die single met de bassist van Ride?

Nog 8 plekjes over. Nog 50 minuten voor de derde nominatieronde begint.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.