MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #6: Opgezwolle & Co !

zoeken in:

Hm, disco hitje verslaat ultieme Kiss rocker
Kaì sý, téknon EvilDrSmith

Rudi S schreef:
Hm, disco hitje verslaat ultieme Kiss rocker
Kaì sý, téknon EvilDrSmith
Veni, vidi, vici

De geloofwaardigheid van sommige stemmers staat inderdaad onder druk.

There can't be enough disco in Kiss.
Dance boys, boogie dance!

Sting
Ik vind Dynasty helemaal niet zo raar....ik heb ,'m op CD en I Was Made For Loving You op single , zf gekocht , waarop staat : Disco Rock....

Dynasty is zelfs mijn favoriete Kiss album , ik zou een top 3 kunnen maken maar de meeste albums vink .....niks (aan)

I Was Made naar de finale na 24 uur

2. Sure Know Something Vs. Love Gun

1-0

vandaag voor love gun

2-1

2. Sure Know Something Vs. Love Gun

De vier nummers in de halve finale ontlopen elkaar eigenlijk helemaal niks, ze mogen van mij allemaal winnen.
Een Duits twee-euromunt uit 2002 gaat het bepalen.
Munt (de EU) - Sure
Kop (de bondsadelaar) - Gun

En het wordt... kop. Hoe kan het ook anders met die dubbele s in het wat ongelukkig ogende logo van Kiss? Daar houden Duitse adelaars van. Zoals de rand van het muntje al schrijft: Einigkeit und Recht und Freiheit!
4-4 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-jNsaxciVtUcVs4PTmFCy-GDaar0ys9UdDw&s

EvilDrSmith schreef:

Einigkeit und Recht und Freiheit!

Eindelijk toch tot verstand gekomen übelArztSmit

Sting
5-4

Nou, het is duidelijk, laxus11. Hoe hard diehard Kiss-fans ook spugen op hun discoplaat, wij bepalen dat de finale bestaat uit twee van die Dynasty discostampers: tevens hun twee grootste Top 40-hits. Tsja, daar sta je dan op je decimetershoge plateauzolen: wij zijn toch gewoon een stelletje kommersjele muziekhoeren. Precies zoals Gene $immon$ het zou hebben gewild.

Loten, teef.

De Finale!

We spelen het tot 8 en 2 verschil

I Was Made for Lovin' You Vs. Sure Know Something

0-1 Prima finale maar hier had Detroit moeten staan

1-1 Prima finale maar hier had Under The Rose moeten staan.

2-1 Prima finale voor een disco battle maar hier had uiteraard Detroit moeten staan

Gast
geplaatst: vandaag om 14:26 uur

geplaatst: vandaag om 14:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.