MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

3-6

Totaal niet met elkaar te vergelijken. Defacement komt beter binnen met het gure winterweer van de afgelopen dagen: 1-0.

Dit ligt heel ver uit elkaar op het metalspectrum.

2-0

2-1

odi
4-1

Defacement twee weken terug op vinyl binnengekregen. Oorzaak: dit spelletje.
Een ander nummer van Star One, met name 'Set Your Controls', zou het winnen van Defacement, maar ik ga op dit moment wel mee in het argument van ABDrums.
6-1

Ik kwam er niet meer aan toe om Defacement te nomineren in het kennismakingsspel, gelukkig wel hier gedaan. Benieuwd hoe ver die hier gaat komen, in ieder geval verder dan ik had gedacht.

2-0

2-1

3-1

De laatste en een van de beste battles. Eigenlijk moeten allebei de nummers door, dus ik hoop dat het 7-6 of 6-7 wordt, zodat Apollo zijn ingenieuze herkansingronde er weer op los kan laten (ik kom op je PM terug, hoor!).
Evenzogoed gaat het punt zonder twijfel naar de beste en meest bezwerende gitaarsolo's aller tijden van Nederlandse bodem. Gottegod, wat mis ik toch Selims creatieve genialiteit.
1-0

Die gitaarsolo is meesterlijk, maar zoals eerder aangestipt ga ik voor het onbetwiste metal nummer:

1-3

De ingenieuze herkansingsronde is een verrassingselement die ook een beetje onderhevig is aan de uitslagen van de battles. In ronde 1 waren er niet te veel en ook vooral niet te weinig gelijkspelletjes. Nu is er maar 1 gelijkspel (met de Sinterklaas cover) en veel battles zijn met een ruimere marge dan 1 punt verschil gewonnen, dus een tussenronde voor andere verliezers vind ik nu moeilijk te rechtvaardigen.

Voor toekomstige landen is het mogelijk dat een loser's bracket gespeeld wordt, ben er alleen nog niet helemaal over uit of dat handig is qua tijd. Stel je hebt 1024 battles in de Verenigde Staten in ronde 1 en dan nog eens 512 loser brackets... Ik zie het niet zitten en daarom ook niet nu toegepast. Tip van de sluier is dat ik al heb nagedacht over een ander verrassingselement bij deze grote landen.

2-4

3-4

3-5

4-5

odi
5-5

Spann0nd

Gast
geplaatst: vandaag om 19:37 uur

geplaatst: vandaag om 19:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.