MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Aaarrg! Wat een kutkloteschijtschurftbattle. Mijn favoriet van Asphyx tegenover Ravens beste.
Wat nu?
Ik moet even prakkezeren.
...en knagen op mijn avondeten.

Dool heeft er straks nog een ('Shape of Fluidity', #26 deze ronde), ik verwacht dat die wel gunstig voor Dool valt.

1-0

Dat was wel een héél uitgebreid avondmaal: scheelt dat ik niet meer hoef te kiezen. Al is er nu hetzelfde probleem. Weer een icoon in Neerlands vrouwenmetaal. Tegenover de spacelordmoddafokkers uit Oss.
Ik moet even prakkezeren.
...en knagen op mijn ontbijt.

Ik had die van Astrosoniq afgelopen weekend toevallig nog bijna op vinyl gekocht. Maar mijn winkelwagentje was al overvol en ik moest keuzes maken. Aangezien ik 'em toch al op cd heb, sneuvelde de koopintentie. De laatste die afviel. Vooralsnog, want nu ik 'em weer luister is het toch wel gruwelijk gaaf. Live bezorgde deze band ook zo'n intens bezwerende trip. Sweet & sweaty memories.
Acrostichon zou ik ook wel eens op vinyl willen upgraden, maar het origineel is reteduur en die (nog enigszins) betaalbare reissue heeft zo'n afzichtelijk artwork.
4-4

0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.