Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: afgelopen zondag om 17:34 uur
0
geplaatst: afgelopen zondag om 20:49 uur
Aaarrg! Wat een kutkloteschijtschurftbattle. Mijn favoriet van Asphyx tegenover Ravens beste.
Wat nu?
Ik moet even prakkezeren.
...en knagen op mijn avondeten.
Wat nu?
...en knagen op mijn avondeten.
0
geplaatst: afgelopen zondag om 22:43 uur
Dool heeft er straks nog een ('Shape of Fluidity', #26 deze ronde), ik verwacht dat die wel gunstig voor Dool valt.
1-0
1-0
0
geplaatst: afgelopen maandag om 07:32 uur
Dat was wel een héél uitgebreid avondmaal: scheelt dat ik niet meer hoef te kiezen. Al is er nu hetzelfde probleem. Weer een icoon in Neerlands vrouwenmetaal. Tegenover de spacelordmoddafokkers uit Oss.
...en knagen op mijn ontbijt.
...en knagen op mijn ontbijt.
0
geplaatst: afgelopen maandag om 14:30 uur
Ik had die van Astrosoniq afgelopen weekend toevallig nog bijna op vinyl gekocht. Maar mijn winkelwagentje was al overvol en ik moest keuzes maken. Aangezien ik 'em toch al op cd heb, sneuvelde de koopintentie. De laatste die afviel. Vooralsnog, want nu ik 'em weer luister is het toch wel gruwelijk gaaf. Live bezorgde deze band ook zo'n intens bezwerende trip. Sweet & sweaty memories.
Acrostichon zou ik ook wel eens op vinyl willen upgraden, maar het origineel is reteduur en die (nog enigszins) betaalbare reissue heeft zo'n afzichtelijk artwork.
4-4
Acrostichon zou ik ook wel eens op vinyl willen upgraden, maar het origineel is reteduur en die (nog enigszins) betaalbare reissue heeft zo'n afzichtelijk artwork.
4-4
0
geplaatst: gisteren om 04:55 uur
* denotes required fields.