MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
3-4 close

4-4

odi
5-4

'Worthless' is misschien wel het jongste nummer in het spel. Ik had dit nummer op 27 augustus, dus 5 dagen na het verschijnen van het album, genomineerd en het nummer was 7 juli als single uitgebracht. Mijn inschatting was dat ik er niet aan toe zou komen om het te nomineren voor het kennismakingsspel (goede inschatting), dus gooide ik het nummer hier in de mix. Niet verwacht dat het nummer zo ver zou komen met de top 16 in het vizier.

0-2

De platen staan dankzij de metalspelletjes op MuMe inmiddels in de kast. Ik denk dat ik Morvigor er toch net iets vaker uit zal pakken dan Defacement, maar veel scheelt het niet.
2-2

3 - 2

4-3

5-3

5-4

Allebei kutjegeniaal, dit kon de finale geweest zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:23 uur

geplaatst: vandaag om 20:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.