MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Zweden!

zoeken in:

Fantastisch nummer van Katatonia!

0-3

Beide nummers zijn erg sterk, maar dan toch Katatonia.....

1-4

Ho ho, dit gaat de verkeerde kant op.
Katatonia is toch een beetje de Soen avant la lettre.
Al geef ik toe: dit is wel een van de betere (beste) van hen na 1996 en kan ik zowaar goed uitzitten.
En al moet 'Ghost Trail' even op gang komen, het is een heel eenvoudige en logische 4-5

Een schande deze tussenstand.

5-5

6-5

Knap, terugkomen van een 1-4 achterstand.

1-1

Ik zie een gekuiste albumhoes hier op de site. Retaliation heb ik wel een verzamel-CD van met splits, EP's en zo meer. Het gehamer en gebeuk doet daar wat primitief aan en zo ook deze; ik kan er niet zo snel wijs uit worden wat het nou eigenlijk voor moet stellen maar was wel een leuke titel. In Mourning ook goed hoor.

Zo hé, lekker zeg, dat Retaliation. En idd geweldige titel: het zou de naam van dit spelletje moeten zijn.
Ik weet eigenlijk niet (meer) of ik deze band wel eens eerder heb geluisterd. Ik heb er in ieder geval niets van, maar die verzamel-cd met splits & 7 inches ga ik ook scoren. Die andere verzamelaar met hun drie reguliere albums is me nog even te prijzig (op Discogs).
Evenzogoed punt naar het zes keer zo lang durende In Mourning, want die vind ik redelijk fantastisch.
1-2

1-3

Retaliation doet me echt niets….. In Mourning daarentegen…

47. Merciless - The Treasures Within (1992) vs. Bloodbath - So You Die (2002)

Misschien wel de meest catchy death metal plaat.

0-1

DjFrankie (moderator)
5-5

Gast
geplaatst: vandaag om 00:22 uur

geplaatst: vandaag om 00:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.