Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Zweden!
zoeken in:
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 11:35 uur
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 12:32 uur
Beide nummers zijn erg sterk, maar dan toch Katatonia.....
1-4
1-4
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 13:44 uur
Ho ho, dit gaat de verkeerde kant op.
Katatonia is toch een beetje de Soen avant la lettre.
Al geef ik toe: dit is wel een van de betere (beste) van hen na 1996 en kan ik zowaar goed uitzitten.
En al moet 'Ghost Trail' even op gang komen, het is een heel eenvoudige en logische 4-5
Katatonia is toch een beetje de Soen avant la lettre.
Al geef ik toe: dit is wel een van de betere (beste) van hen na 1996 en kan ik zowaar goed uitzitten.
En al moet 'Ghost Trail' even op gang komen, het is een heel eenvoudige en logische 4-5
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 15:58 uur
1-1
Ik zie een gekuiste albumhoes hier op de site. Retaliation heb ik wel een verzamel-CD van met splits, EP's en zo meer. Het gehamer en gebeuk doet daar wat primitief aan en zo ook deze; ik kan er niet zo snel wijs uit worden wat het nou eigenlijk voor moet stellen maar was wel een leuke titel. In Mourning ook goed hoor.
Ik zie een gekuiste albumhoes hier op de site. Retaliation heb ik wel een verzamel-CD van met splits, EP's en zo meer. Het gehamer en gebeuk doet daar wat primitief aan en zo ook deze; ik kan er niet zo snel wijs uit worden wat het nou eigenlijk voor moet stellen maar was wel een leuke titel. In Mourning ook goed hoor.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 16:24 uur
Zo hé, lekker zeg, dat Retaliation. En idd geweldige titel: het zou de naam van dit spelletje moeten zijn.
Ik weet eigenlijk niet (meer) of ik deze band wel eens eerder heb geluisterd. Ik heb er in ieder geval niets van, maar die verzamel-cd met splits & 7 inches ga ik ook scoren. Die andere verzamelaar met hun drie reguliere albums is me nog even te prijzig (op Discogs).
Evenzogoed punt naar het zes keer zo lang durende In Mourning, want die vind ik redelijk fantastisch.
1-2
Ik weet eigenlijk niet (meer) of ik deze band wel eens eerder heb geluisterd. Ik heb er in ieder geval niets van, maar die verzamel-cd met splits & 7 inches ga ik ook scoren. Die andere verzamelaar met hun drie reguliere albums is me nog even te prijzig (op Discogs).
Evenzogoed punt naar het zes keer zo lang durende In Mourning, want die vind ik redelijk fantastisch.
1-2
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 16:39 uur
1-3
Retaliation doet me echt niets….. In Mourning daarentegen…
Retaliation doet me echt niets….. In Mourning daarentegen…
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 17:04 uur
47. Merciless - The Treasures Within (1992) vs. Bloodbath - So You Die (2002)
Misschien wel de meest catchy death metal plaat.
0-1
Misschien wel de meest catchy death metal plaat.
0-1
* denotes required fields.