MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Verrukkelijke 500 K.O.

zoeken in:

Beide vervelend:

2-4

Nog geen nieuwe dus battle loopt door:

4-4

Is dit iets nieuws?

484. Keane - Bedshaped vs Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-1

musicfriek schreef:
Is dit iets nieuws?

484. Keane - Bedshaped vs Fleetwood Mac - Go Your Own Way

0-1

Nee, al veel eerder aangekondigd en heeft afgelopen weekend al n paar keer voor veranderende uitslagen gezorgd. Als na 5 min nog geen nieuwe battle is geplaatst blijft ie open totdat iemand n nieuwe battle plaatst

Scorpion_21 schreef:
Nee, al veel eerder aangekondigd en heeft afgelopen weekend al n paar keer voor veranderende uitslagen gezorgd. Als na 5 min nog geen nieuwe battle is geplaatst blijft ie open totdat iemand n nieuwe battle plaatst
Oh, heb ik gemist blijkbaar, wist niet dat er zoveel haast achter zat. Beetje flauw imo.

musicfriek schreef:
(quote)
Oh, heb ik gemist blijkbaar, wist niet dat er zoveel haast achter zat. Beetje flauw imo.

heeft niks met haast te maken maar met steeds maar weer dezelfde mensen die geen battle plaatsen waarna anderen ervoor moeten opdraaien. Battle beslissen = nieuwe plaatsen.

Scorpion_21 schreef:
heeft niks met haast te maken maar met steeds maar weer dezelfde mensen die geen battle plaatsen waarna anderen ervoor moeten opdraaien. Battle beslissen = nieuwe plaatsen.

Ok, jouw KO, jouw regels, dan weet ik dat

Dus als een ander een battle plaatst binnen 5 min., dan is het ook goed?

Zijn wel vaak dezelfde idd die geen nieuwe plaatsen

musicfriek schreef:
(quote)

Ok, jouw KO, jouw regels, dan weet ik dat

Dus als een ander een battle plaatst binnen 5 min., dan is het ook goed?

Zijn wel vaak dezelfde idd die geen nieuwe plaatsen

Si, of iemand anders die al gestemd heeft die een nieuwe plaatst, blijft de uitslag ook staan. Hopelijk blijft de uitslag vooral zoals ie in eerste instantie is en plaatsen mensen gewoon nieuwe battles als ze m beslissen

485. Roxy Music - Virginia Plain vs David Bowie - Space Oddity

0-1

Oef, moeilijk. Deze vind ik allebei te gek.

2-4

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ik ben zelf iemand die ze vaak plaatst als een ander het niet doet maar zulke battle-vervalsing ben ik geen voorstander van. Verpest voor mij wel het plezier, erg jammer.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:14 uur

geplaatst: vandaag om 07:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.