Muziek / Muziekgames / Verrukkelijke 500 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2025, 13:10 uur
Battle 90 is, concludeer ik nu, wél beslist, want de stem van johan de witt is komen te vervallen. Dus 5-6, White Lies door.
Maar de huidige battle, battle 99, is NIET beslist. Het is 5-5 (stem van Johnny Marr is komen te vervallen).
Maar de huidige battle, battle 99, is NIET beslist. Het is 5-5 (stem van Johnny Marr is komen te vervallen).
1
geplaatst: 9 december 2025, 13:17 uur
Dim schreef:
Battle 90 is, concludeer ik nu, wél beslist, want de stem van johan de witt is komen te vervallen. Dus 5-6, White Lies door.
Wat bazel jij allemaal?
6-5
100. The Moody Blues - Nights In White Satin vs Raymond van het Groenewoud - J'veux de l'Amour
2
geplaatst: 9 december 2025, 13:30 uur
Dim weet dingen die de rest van ons niet weet, dat komt door zijn vitamine D-surplus.
0
geplaatst: 9 december 2025, 13:45 uur
101. Elbow - Grounds For Divorce vs Riverside - Lost (Why Should I Be Frightened By A Hat?)
1-0
1-0
0
geplaatst: 9 december 2025, 14:10 uur
Grappig, jongens, maar niet heus. Maar goed, ik wil best nog een keer het betreffende bericht van de organisator quoten.
Daarom vanaf de volgende battle de volgende regel: plaats je binnen 5 minuten geen nieuwe battle als degene die de beslissende stem plaatst, dan vervalt je stem en gaat de stand terug naar de stand die de stemmer voor je op het scorebord plaatste.
Het is een kleine moeite en je zadelt niet steeds dezelfde mensen op met het plaatsen van nieuwe battles.
Daarom vanaf de volgende battle de volgende regel: plaats je binnen 5 minuten geen nieuwe battle als degene die de beslissende stem plaatst, dan vervalt je stem en gaat de stand terug naar de stand die de stemmer voor je op het scorebord plaatste.
Het is een kleine moeite en je zadelt niet steeds dezelfde mensen op met het plaatsen van nieuwe battles.
0
geplaatst: 9 december 2025, 14:22 uur
Dim schreef:
Grappig, jongens, maar niet heus. Maar goed, ik wil best nog een keer het betreffende bericht van de organisator quoten.
Dan zijn er nog tientallen niet beslist…
0
geplaatst: 9 december 2025, 14:23 uur
1
geplaatst: 9 december 2025, 14:25 uur
Oke oppersmurf hier. Tim quote de juiste regel, maar aangezien ie nog niet bij iedereen duidelijk was, laten we 'm vanaf nu handhaven en gaan we verder met de volgende battle.
Overigens als iemand anders in de tussentijd een nieuwe battle plaatst en daarmee de laatste stemmer 'redt' spelen we ook verder. Het is vooral om mensen te stimuleren een nieuwe battle te plaatsen als ze zelf beslissen.
101. Elbow - Grounds For Divorce vs Riverside - Lost (Why Should I Be Frightened By A Hat?)
2-0
Overigens als iemand anders in de tussentijd een nieuwe battle plaatst en daarmee de laatste stemmer 'redt' spelen we ook verder. Het is vooral om mensen te stimuleren een nieuwe battle te plaatsen als ze zelf beslissen.
2-0
4
geplaatst: 9 december 2025, 14:46 uur
Over jou, onder meer, als notoire niet-de-volgende-battle-plaatser. Maar blijkbaar wil je na 1672 nog een keer de vermoorde onschuld spelen.
* denotes required fields.