MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit In De MuMe Top 2000-KO

zoeken in:

90 Kashmir - Rocket Brothers vs. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough

0-1

91 Gorillaz - Kids With Guns vs. The Zombies - She's Not There

1-0

ArthurDZ schreef:
90 Kashmir - Rocket Brothers vs. Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain't No Mountain High Enough

0-1
Ik merk dat de laatste stemmer langer dan 5 minuten geen nieuwe battle plaatste. Die stem vervalt dan toch he spelleider ArthurDZ?

5-1 Overduidelijk natuurlijk

92 Riverside - Friend of Foe? vs. Wamdue Project - King Of My Castle

0-1

1-2

Arno schreef:
(quote)
Ik merk dat de laatste stemmer langer dan 5 minuten geen nieuwe battle plaatste. Die stem vervalt dan toch he spelleider ArthurDZ?

Lijkt me sowieso dat ie niet geldig is; wat een bizarre uitslag.

Arno schreef:
(quote)

Nee daar beginnen we hier niet aan.

1-3

ArthurDZ schreef:
(quote)

Nee daar beginnen we hier niet aan.

Let je op, Scorpion_21?

1-5

93 Craig Armstrong & Elizabeth Fraser - This Love David Bowie - Where Are We Now?

Johnny Marr schreef:
1-3

(quote)

Let je op, Scorpion_21?

You do You

Gast
geplaatst: vandaag om 23:38 uur

geplaatst: vandaag om 23:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.